یکی از جدیدترین لوازم روشنایی که قابلیت ویژه ای مانند قابل حمل و نقل بودن را داراست، چراغ خورشیدی می باشد. این چراغ، در همه محیط های بیرونی و داخلی، قابل استفاده بوده و علاوه بر تامین نور، جلوه ای پسندیدنی را هم به محیط اطراف خواهد بخشید. اما از بزرگترین تولیدکنندگان چراغ خورشیدی اصفهان است که محصولاتی با طراحی مدرن و مطابق با نیاز روز را عرضه نموده و می توانید آنها را از بزرگترین شرکت تامین چراغ خورشیدی بخواهید.

شرکت تامین چراغ خورشیدی اصفهان

معرفی انواع چراغ خورشیدی

معرفی انواع چراغ خورشیدی یکی از چراغ های مدرنی که به منظور نورپردازی و روشنایی رایج گشته و مورد استفاده قرار گرفته، چراغ خورشیدی است که متشکل از پنل، باتری قابل شارژ و لامپ بوده و نور لازم و البته همراه با کمترین هزینه را در فضا پراکنده می سازد.
در واقع این چراغ، انرژی لازم را از پنل خورشیدی دریافت کرده و در نهایت روشنایی مورد نیاز را تامین می نماید.

چراغ سولار که به آن پروژکتور خورشیدی نیز گفته می شود، انرژی لازم را از خورشید گرفته و محیط هایی که دارای مشکلاتی مانند کابل کشی یا هزینه برق زیاد هستند، می‌توانند این محصول را جایگزین لامپ های پر مصرف و هزینه بردار نمایند.

در ادامه می خواهیم به معرفی انواع چراغ خورشیدی بپردازیم که عبارتند از:

چراغ خورشیدی محوطه ای:

  1. چراغ های پارکی و حیاطی در این گروه قرار گرفته و بی نیاز از سیم کشی و هزینه های اضافی، اجرا شده و نور کافی و زیبایی را از خود می پراکنند.
  2. با وجود این چراغ ها، نه تنها نمایی زیبا و نورانی در انواع محیط ها به وجود خواهد آمد، بلکه در مصرف و هزینه انرژی ارزشمند برق نیز صرفه جویی خواهد شد.
  3. در انواع حیاط منازل و ویلا، پارک، باغ، معابر و … قابل نصب و کاربرد خواهند بود.
  4. نور را در روز ذخیره کرده و در هنگام شب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
  5. سازگار با محیط زیست نیز می باشند.

چراغ خورشیدی خیابانی:

  • این چراغ ها نیز در خیابان، بزرگراه و به طور کلی معابر عمومی نصب شده و استفاده می گردند.
  • نه تنها از لحاظ نوردهی و کارایی، مناسب به نظر می رسند، بلکه طول عمر بالایی داشته و خیلی دیر به دیر، نیاز به تعویض آنها احساس خواهد شد.

مراکز پخش چراغ خورشیدی اصفهان

مراکز پخش چراغ خورشیدی اصفهان یکی از بزرگترین مراکز پخش چراغ خورشیدی یا شرکت تامین این گروه از محصولات که تا به حال خدمات ارزنده ای خدمت هر یک از مشتریان ارائه داشته و محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیاز روز را تهیه و تدارک دیده، مرکز فوق می باشد.

شما عزیزان از این طریق می توانید به انواع چراغ خورشیدی اصفهان یعنی چراغ های تولید شده توسط بزرگترین مراکز تولیدی کشور، دست پیدا کرده و به دلیل پخش مستقیم این محصولات، از بهترین قیمت فروش آنها بهره مند خواهید گشت.
در آخر به چند مورد از محصولاتی که در اینجا موجود بوده و با بهترین طراحی و مرغوبیت همراه می باشند، اشاره خواهیم کرد که می توانید آنها را به عنوان آیتمی جهت انتخاب در نظر بگیرید:

  • چراغ چمنی خورشیدی
  • چراغ پروژکتور خورشیدی
  • چراغ دکوراتیو خورشیدی
  • چراغ سنسوردار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *