فروش پروژکتور خورشیدی امروزه در سراسر جهان به ویژه در کشورمان ایران مخصوصا در شهرهای بزرگ همچون تهران به دلیل قابلیت ها و کارایی های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی افزایش یافته است. انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف توسط کشورهای آسیای شرقی به ویژه کشور چین تولید شده و با قیمت های مناسب وارد بازارهای تجاری می شود.

همانطور که قبلا اشاره شد، کشور چین بزرگترین سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه پروژکتورهای خورشیدی می باشد. همچنین گفتنی است که کشورهای زیادی مخصوصا کشورهای آسیایی به دلیل موقعیت جغرافیای و آب و هوای گرم و خشک بزرگترین مصرف کننده این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی هستند.

در بین تمامی کشورهای خاورمیانه کشورمان ایران به دلیل تابش نور خورشیدی بیشترین مصرف انواع پروژکتورهای خورشیدی را دارد. در این بین می توان گفت شهرهای بزرگ و کویری همچون تهران، شیراز، اصفهان، کرمان و یزد بهترین موقعیت را برای استفاده از انواع محصولات روشنایی خورشیدی خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع پروژکتور خورشیدی و همچنین قابلیت های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع پروژکتور خورشیدی

همانطور که قبلا گفته شده است، پروژکتورهای خورشیدی جزء محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند و در طرح ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. در این بخش قصد داریم تا انواع پروژکتورهای خورشیدی را از نظر کیفیت، شدت تابش و همچنین توان مصرفی دسته بندی کنیم.

انواع پروژکتورهای خورشیدی از نظر کیفیت و ماندگاری شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی با بدنه پلاستیک
  2. پروژکتورهای خورشیدی با بدنه آلومنیوم

انواع پروژکتورهای خورشیدی از نظر شدت تابش شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی با لامپ های SMD
  2. پروژکتورهای خورشیدی با لامپ های LED

انواع پروژکتورهای خورشیدی از نظر توان مصرفی شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی در توان 10 وات
  2. پروژکتورهای خورشیدی در توان 25 وات
  3. پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات
  4. پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات
  5. پروژکتورهای خورشیدی در توان 100 وات
  6. پروژکتورهای خورشیدی در توان 150 وات
  7. پروژکتورهای خورشیدی در توان 200 وات

 

معرفی قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی

تمامی پروژکتورهای خورشیدی در هر توان و مدلی که باشند دارای قابلیت ها و کارایی های منحصری هستند. لازم به ذکر است که معرفی این قابلیت ها و کارایی بسیار مهم و ضروری است به طوری که این قابلیت ها معرف مشخصات فنی محصول خورشیدی می باشد و در نتیجه با توجه به آن خریداران و مشتریان می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی شامل:

  1. قابلیت شارژ شدن در 5 ساعت
  2. قابلیت نوردهی بین 10 تا 12 ساعت
  3. دارای ریموت کنترل
  4. دارای سنسور حرکتی
  5. دارای نشانگر مقدار شارژ
  6. دارای مقاومت عایقی
  7. قابلیت ضدآب و ضدگرد و غبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *