فروش پروژکتور خورشیدی امروزه در سراسر جهان و در تمامی بازارهای تجاری مخصوصا بازارهای داخلی با قیمت ارزان و به صورت عمده افزایش یافته است. انواع پروژکتورهای خورشیدی در طرح ها و توان های مختلف توسط خریداران و مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که امروزه به دلیل افزایش استفاده از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی استقبال از آن ها افزایش یافته و بنابراین شرکت های زیادی در سراسر جهان در تلاش هستند تا انواع پروژکتورهای خورشیدی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید کنند.

گفتنی است که کشورهای آسیای شرقی به ویژه چین بزرگترین تولیدکننده انواع محصولات روشنایی خورشیدی مخصوصا انواع پروژکتورهای خورشیدی می باشند. همچنین کشورهای خاورمیانه مخصوصا کشور ایران به دلیل جمعیت زیادی و شدت تابش بالا بزرگترین مصرف کننده های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی هستند. به همین دلیل شرکت های زیادی در تلاش هستند تا انواع پروژکتورهای خورشیدی را در توان های مختلف و با قیمت های متفاوت وارد بازارهای تحاری کنند، که یکی از این شرکت ها souracell است که انواع پروژکتورهای خورشیدی را با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع پروژکتورهای خورشیدی و همچنین دلایل ارزان بودن قیمت این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

مهمترین انواع پروژکتور خورشیدی کدام است؟

همانطور که در ابتدای مقاله و بخش مقدمه اشاره شد، بزرگترین سازنده انواع پروژکتورهای خورشیدی کشور چین است، که تلاش می کند تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را در طرح ها و توان های مختلف وارد بازارهای تجاری کند. گفتنی است که مهمترین دسته بندی انواع پروژکتورهای خورشیدی بر اساس توان مصرفی است که در این بخش به چند مورد اشاره خواهد شد.

انواع پروژکتورهای خورشیدی از نظر توان مصرفی شامل:

  1. توان 10 وات
  2. توان 30 وات
  3. توان 50 وات
  4. توان 60 وات
  5. توان 90 وات
  6. توان 100 وات
  7. توان 150 وات
  8. توان 200 وات

 

مهمترین دلایل ارزان بودن انواع پروژکتور خورشیدی کدام است؟

همانطور که قبلا اشاره شد، کشورهای خاورمیانه به دلیل تراکم جمعیتی بالا و همچنین موقعیت آب و هوایی گرم و خشک بیشترین استفاده از انواع پروژکتورهای خورشیدی را دارند. همچنین می توان گفت که برند solarlight یکی از بزرگترین و معروف ترین برندهای انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع پروژکتورهای خورشیدی است که این نوع از محصولات خورشیدی را با کیفیت بالا و قیمت ارازن در اختیار خریداران قرار می دهد.

در این بخش قصد داریم در مورد دلایل عمده و مهم ارزان بودن این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم.

مهمترین دلایل ارزان بودن پروژکتورهای خورشیدی شامل:

  1. تولید عمده
  2. استفاده از تجهیزات خورشیدی ارزان
  3. استقبال فراوان
  4.  فروش زیاد
  5. افزایش توزیع محصول
  6. افزایش رقابت در بازار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *