فروش پرژکتور خورشیدی 60 وات امروزه در داخل کشور و همچنین در سایر کشورهای مصرف کننده این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی افزایش یافته است. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارای قابلیت های زیادی هستند و در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع می توان پرژکتور خورشیدی در هر توانی را به این صورت معرفی کرد که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی از یک عدد پرژکتور در توان های مختلف و یک عدد پنل خورشیدی از جنس مونوکریستال و یا پلی کریستال ساخته شده است. گفتنی است که برای ذخیره سازی انرژی از یک عدد باتری لیتیومی که داخل پرژکتور قرار دارد استفاده شده است.

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره شده است پرژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف ساخته می شوند و جزو محصولات روشنایی خورشیدی هستند ولی یکی از پرقدرت ترین و بهترین انواع پرژکتورهای خورشیدی توان 60 وات است که قابلیت ها و موارد مصرفی متفاوتی دارد.

همچنین می توان گفت که این نوع از پرژکتورهای خورشیدی در برندهای مختلف ساخته می شوند که یکی از بهترین و معتبرترین برند انواع محصولات روشنایی خورشیدی برند solar light است.

در این مقاله قصد داریم در مورد قابلیت های انواع پرژکتور خورشیدی در توان 60 وات و همچنین کاربردهای آن ها صحبت کنیم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

قابلیت های انواع پرژکتور خورشیدی در توان 60 وات کدام است؟

لازم به ذکر است که پرژکتورهای خورشیدی در هر توانی توسط کشورهای آسیای شرقی تولید می شوند ولی گفتنی است که یکی از پرمصرف ترین آن ها، پرژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات است که قصد داریم در این بخش به تعدادی از قابلیت های آن ها اشاره کنیم.

قابلیت های پرژکتورهای خورشیدی 60 وات شامل:

  1. مدت زمان شارژ شدن در 5 ساعت روز
  2. مدت زمان نوردهی تقریبا 10 تا 12 ساعت
  3. دارای نشانگر میزان شارژ و دشارژ باتری
  4. دارای مقاوت عایقی IP66 و IP67
  5. دارای ریموت کنترل
  6. دارای کابل ضدآب
  7. دارای خاصیت ضدآب و ضدگرد و خاک

کاربردهای انواع پرژکتور خورشیدی در توان 60 وات کدام است؟

گفتنی است که انواع پرژکتور های خورشیدی در توان 60 وات در ارتفاع بین 4 تا 8 متری قابلیت نصب شدن را دارند و همچنین می توانند مساحتی در حدود تقریبا 70 متر مربع را به سادگی با شدت نور بسیار بالا و عالی روشن کنند.

این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارای خاصیت ضدآب هستند و دارای یک عدد کابل اتصال بین پنل و پرژکتور به طول بیش از 4 متر می باشند، بنابراین می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد.

کاربردهای پرژکتور خورشیدی 60 وات شامل:

  1. مناسب برای محوطه باغ و باغچه
  2. مناسب برای محوطه انبار و سوله
  3. مناسب برای محوطه پارکینگ
  4. مناسب برای محوطه پارک ها
  5. مناسب برای ورودی منازل
  6. مناسب برای جاده ها
  7. مناسب برای بزرگراه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *