برندهای مختلفی در حال فروش پنل خورشیدی ایرانی هستند، از بزرگ ترین و قوی ترین تولیدکنندگان پنل های خورشیدی در ایران، خط تولید شرکت تابان می باشد. و بعنوان یکی از مراجع فروش پنل های خورشیدی نیز شناخته می شود. فروشندگان علاوه بر تولیدات داخلی نمونه های با کیفیت این نوع محصولات را از سایر کشورها نیز وارد می کنند. برند خارجی Yingli جزء کارخانه های سرآمد در تولید و طراحی انواع مختلف پنل های خورشیدی به طور گسترده و انبوه می باشد. این شرکت بیشتر از 65 میلیون سلول خورشیدی را به سراسر دنیا ارسال می کند. پنل های خورشیدی در سایزهای مختلف، برای استفاده در مکان هایی با وسعت زیاد یا سقف منازل و حتی در انداره های بسیار کوچکتر نیز در بازار فروش وجود دارند.فروش پنل خورشیدی ایرانی| مرجع فروش پنل های خورشیدی

ساخت پنل خورشیدی

ساخت پنل خورشیدیساخت پنل خورشیدی در کارخانه ها، و توسط برندهای متفاوت در ایران در حال انجام است. روش های متفاوتی برای ساخت پنل خورشیدی وجود دارد که در سطح وسیع تر و پیچیده تر کارخانجات این کار را انجام می دهند. البته سلول های خورشیدی را در اندازه های کوچکتر برای تولید برق خانگی به کمک وسایل ساده نیز می توان ساخت. و همچنین می توان از سایت های مخصوص فروش تجهیزات پنل خورشیدی این وسایل را تهیه کرد.

پنل خورشیدی چیست

پنل خورشیدی چیستپنل خورشیدی چیست؟ پنل خورشیدی که با نام سلول خورشیدی نیز در سایت های مختلف مشاهده می شود، با اتصال صفحات خورشیدی ساخته شده و از طریق جذب انرژی خورشیدی و تبدیل این انرژی به الکتریسیته باعث تولید برق شده و مصارف بسیار زیادی در تجارت و استفاده های خانگی دارد. پنل های خورشیدی در توان های متفاوت 12 ولتاژ،30 ولتاژ و… در اندازه های متفاوت و کیفیت های مختلف تولید می شوند. سیستم های خورشیدی انواع مختلفی داشته که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته ی اول؛ سلول های خورشیدی که بیشتر در مناطق شهری کاربرد دارند و باعث کاهش مصرف برق شهری می گردد.
  • دسته دوم که در مناطق خارج از شهر و دور از شهر در نظر گرفته شده اند، به طور شبانه روزی برق تولید می کنند.
  • دسته های دیگر سلول های خورشیدی بسیار کوچک می باشند که دارای راندمان بالایی هستند.

نمایندگی فروش سلول خورشیدی

نمایندگی فروش سلول خورشیدی	نمایندگی فروش سلول خورشیدی در فروشگاه های اینترنتی با اسامی مختلفی مشاهده می گردد. با کیفیت ترین محصولات تولیدی در زمینه سلول خورشیدی از کشورهای ایالات متحده، چین و ژاپن به کشور وارد می شود. و نمایندگی هایی از قبیل؛ شرکت زرین الکترونیک، المهدی نوین، شرکت تابان، نمایندگان فروش در شهر اصفهان و… در ایران فعالیت می کنند. در سایت ها و مراکز فروش این محصولات می توان انواع مختلف سلول های خورشیدی را در سایز ها و وات های مختلف پیدا کرد. خرید پنل خورشیدی کوچک نیز از نمونه های پر فروش این محصولات می باشد. همچنین پنل ها که مصارف متفاوت و متنوعی دارند از لیست قیمت متفاوتی نیز برخوردارند. قیمت پنل های خورشیدی خانگی بدلیل  کاربرد بیشتر و نیاز به متخصصان برای نصب در منازل کمی بالاتر است.

فروش تجهیزات پنل خورشیدی

فروش تجهیزات پنل خورشیدیسایت های مختلفی که نمایندگان فروش سلول های خورشیدی طراحی و راه اندازی کرده اند، علاوه بر خرید و فروش پنل های خورشیدی، در صورت سفارش و تقاضای افراد، به فروش تجهیزات و وسایل جانبی این پنل ها نیز می پردازند. خریداران می توانند قبل از تهیه ی پنل خورشیدی خرید دیگر افراد و نظرات دیگران را در خصوص کیفیت و کارایی وسایل بررسی کرده و از لیست قیمت ها آگاهی پیدا کرده و سپس سفارش خود را به نمایندگان فروش در سایت اعلام نمایند. سایت های فروش سلول های خورشیدی خدماتی از قبیل مشاوره، راهنمایی نصب، وسایل جانبی، ضمانت نامه و یا خدمات پس از فروش، را به خریداران خود ارائه می دهند. و از این حیث در میدان رقابت باعث برتری نسبت به سایر رقبای خود می گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *