فروش پکیج خورشیدی عشایری 20 وات در بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق این نمایندگی به تمامی مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور صورت می گیرد.

فروش پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

پکیج های خورشیدی جهت تأمین انرژی فقط به نور خورشید احتیاج دارند

این محصولات از چهار وسیله مهم تشکیل شده است که شامل؛ شارژ کنترل، اینورتر، باتری و پنل های خورشیدی می باشد. 

به عنوان مثال نمونه ای از این سولار سیستم خورشیدی را مثال میزنیم که شامل اجزا و موارد زیر میباشد:

  • دارای دو عدد باتری لید اسید بیست واتی و بیست و هشت آمپری
  • دارای تبدیل برق یا اینورتر صد و پنجاه واتی
  • جنس بدنه آلومینیومی
  • دارای وزن هشت آلی دوازده کیلو گرم

این لامپ ها در انواع بسیار مختلف مجهز به سنسور حرکتی بوده و بسیار به صرفه می باشند زیرا از انرژی برق استفاده نکرده بلکه از انرژی طبیعی ذخبره شده خورشید برای ایجاد جلوه نور در شب و تاریکی استفاده می کنند.

ذخیره نور خورشید جهت انجام نور رسانی در تاریکی توسط باتری های تعبیه شده در سیستم چراغ های خورشیدی صورت می گیرد.جنس به کار رفته در این باتری ها از مرغوب ترین نوع مواد اولیه بوده و قابلیت نگه داری نور خورشید را به طور کامل حفظ کرده است.

در این چراغ های خورشیدی نور خورشید که دارای بسته های انرژی به شکل و اسم فوتون می باشد و با برخورد این فوتون ها به سطح سیستم خورشیدی انرژی الکتریکی تولید می گردد.

استفاده از چراغ  خورشیدی از فواید بسیار فراوان و نیز مهمی برای مصرف کنندگان دارا می باشد و علاوه بر قابلیت حمل آسان، چراغ راهنمای بسیار عالی برای فرد بوده و از مصرف انرژی طبیعی خورشید بدون صرف هیچ هزینه ای برخوردار می باشد.

در این سیستم های خورشیدی نور خورشید که دارای بسته های انرژی به شکل و اسم فوتون می باشد و با برخورد این فوتون ها به سطح سیستم خورشیدی انرژی الکتریکی تولید می گردد.

انواع سیستم خورشیدی سیار همان طور که گفته شد برای سایر مکان های عشایری، کوهنوردی، کشاورزی، دامداران، کار در معادن، امداد گران، کارکنان هلال احمر و بسیاری دیگر استفاده می گردد.

استفاده از سیستم خورشیدی از مزایای بسیار فراوان و نیز حیاتی برای مصرف کنندگان دارا می باشد و علاوه بر سبک و قابل حمل بودن، چراغ راهنمای بسیار عالی برای فرد بوده و از مصرف انرژی طبیعی خورشید بدون صرف هیچ هزینه ای برخوردار می باشد.

قیمت روز پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

قیمت روز پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

قیمت روز فروش پکیج عشایری بیست وات به واسطه مدیریت بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن تمامی پارامتر های کیفی نرخ بندی شده و این قیمت ثابت به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به برند محصول ارسال می گردد.

قیمت پکیج 20 وات سیار با دارا بودن ویژگی های بی نظیر و کاملا کیفی بسیار مناسب می باشد. این محصولات بی نظیر از انرژی خورشید استفاده کرده و بسیار به صرفه می باشند و در انواع کاربرد ها از جمله چراغ های خیابانی، چراغ های باغچه، باغ،چراغ های سیار عشایری و غیره کاربردهای حیاتی و حائز اهمیتی دارند. قیمت روز سیستم خورشیدی سیار در بازار توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن پارامتر های متعددی تعیین شده و به تمامی مراکز فروش این نرخ ثابت ارسال می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *