لامپ خورشیدی معابر را می توان برای تامین روشنایی محوطه های بیرونی مورد استفاده قرار داد. این نوع از سیستم ها نوعی محصول روشنایی خورشیدی هستند که برای تامین روشنایی، نیازی به سیم کشی های برق شهری ندارند و می توانند با هزینه ای بسیار کم نور مورد نیاز را تامین کنند.

لازم به ذکر است که بگوییم این نوع از محصولات چراغ روشنایی در مدل های مختلف طراحی می شوند که یکی از این مدل ها انواع لامپ های خورشیدی معابر از نوع پنل جدا است که در این نوع از لامپ ها پنل از سطح چراغ جدا است و در نتیجه می توان ظرفیت پنل را بالاتر در نظر گرفت و در نهایت چراغی با شدت نور بالا تولید کرد.

در سال های اخیر با توجه به قابلیت هایی که این محصولات دارند استفاده از آن ها نیز افزایش یافته است و همچنین با ارتقاء سطح تکنولوژی شاهد این هستیم که این نوع از چراغ های معابر با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید می شوند.

در این مقاله می توانیم اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع از چراغ های معابر از نوع خورشیدی و پنل جدا در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه شوید.

برای توضیحات بیشتر دو عنوان زیر را معرفی می کنیم.

چراغ های سولار  از نوع پنل جدا در چه ظرفیت هایی طراحی و  تولید می شوند؟

هر کدام از ظرفیت های انواع چراغ های سولار پنل جدا در چه ارتفاعی قابلیت نصب را دارند؟

 

چراغ های سولار  از نوع پنل جدا در چه ظرفیت هایی طراحی و  تولید می شوند؟

باید بدانید که لامپ های خورشیدی معابر از نوع پنل جدا در ظرفیت های بالایی طراحی و تولید می شوند به دلیل اینکه در این نوع از چراغ های روشنایی، صفحه خورشیدی از سطح چراغ جدا است و این باعث می شود که بتوان از ظرفیت بالایی برای پنل خورشیدی استفاده کرد در نتیجه ظرفیت نهایی چراغ خورشیدی بالاتر خواهد بود.

در این قسمت می خواهیم ظرفیت هایی که انواع چراغ های سولار معابر از نوع پنل جدا می توانند داشته باشند را معرفی کنیم.

ظرفیت این سیستم ها شامل:

60 وات

100 وات

150 وات

200 وات

300 وات

400 وات

600 وات

 

هر کدام از ظرفیت های انواع لامپ خورشیدی معابر پنل جدا در چه ارتفاعی قابلیت نصب را دارند؟

لازم است بدانید که هر چه ظرفیت و توان تولیدی این نوع از لامپ های معابر خورشیدی از نوع پنل جدا بیشتر و بالاتر باشد، در نتیجه می توان ارتفاع نصب را نیز بالاتر برد. در واقع هر چه ارتفاع نصب بالاتر باشد در نتیجه مساحت بیشتری روشن خواهد شد.

در این قسمت ارتفاع نصب هر کدام از ظرفیت های این محصولات را مشخص خواهیم کرد.

ارتفاع نصب این سیستم ها شامل:

60 وات: 4 متر

100 وات: 4 متر

150 وات: 6 متر

200 وات: 8 متر

300 وات: 8 متر

400 وات: 10 متر

600 وات: 12 متر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *