لامپ خورشیدی معابر از جدیدترین محصولات جراغ روشنایی است که با عملکر قابل توجی می تواند نور مورد نیاز را تامین کند. در واقع ساختار این سیستم ها بگونه است که قادر هستند تا نور تابشی خورشید را در روز جذب کنند و آن را به روشنایی در شب تبدیل کنند.

مقدمه این مقاله می تواند اطلاعات جامع تری را از این محصولات تولیدکننده روشنایی بصورت کلی در اختیار شما خریداران و خوانندگان قرار دهد. در قسمت های بعد می توانیم اطلاعات جرئی تری را در اختیار شما قرار دهیم.

در واقع می توان گفت که وظیفه اصلی دریافت انرژی الکتریسیته در این نوع از سیستم های چراغ روشنایی بر عهده پنل های خورشیدی است که حتما باید در مقابل نور خورشید نصب شوند.

گفتنی است که صفحات خورشیدی بعد از دریافت نور خورشید آن را بلافاصله به برق مصرفی تیدیل می کنند و این برق تولید شده در باتری ذخیره می شود و با تاریک شدن هوا امکان روشنایی مهیا می شود.

ادامه این نوشته دو عنوان مرتبط با این مقاله را معرفی خواهد کرد و با استفاده از این عنوان ها می توانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

عنوان ها بصورت زیر مشخص خواهند شد.

برای ساخت انواع چراغ های سولار در توان 120 وات چه تجهیزاتی نیاز است؟

نوع ساختار تجهیزات مصرفی در انواع چراغ های سولار در توان 120 وات کدام است؟

 

برای ساخت انواع چراغ های سولار در توان 120 وات چه تجهیزاتی نیاز است؟

لازم به ذکر است که انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان های مختلف ساخته می شوند که یکی از توان های تولیدی این محصولات چراغ های روشنایی در توان 120 وات می باشد.

اصول کلی انتخاب تجهیزات در همه چراغ های سولار در توان های مختلف و انواع متنوع یکسان است. در واقع چند قطعه اصلی برای ساخت این نوع از سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد که در این قسمت آن ها را معرفی می کنیم.

تجهیزات مصرفی در انواع چراغ های خورشیدی معابر شامل:

باتری

شارژرفلشر

لامپ

پنل

بدنه

کابل

ریموت

سنسور

نوع ساختار تجهیزات مصرفی در انواع لامپ خورشیدی معابر در توان 120 وات کدام است؟

در قسمت قبل توضیح دادیم که برای ساخت انواع لامپ خورشیدی معابر 120 واتی از چه تجهیزاتی استفاده می شود. باید به این نکته توجه کرد گه نوع ساختار  تجهیزات مصرفی در نوع عملکرد نهایی سیستم تاثیرگذار خواهد بود.

در این قسمت قصد داریم تا نوع ساختار این تجهیزات مورد نیاز را مشخص کنیم.

نوع ساختار تجهیزات مصرفی شامل:

باتری: لیتیوم کادمیوم

شارژکنترلر: PWM

لامپ: LED

سنسور: فتوسل

بدنه: ضدآب

کابل ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *