پنل خورشیدی عشایری بر خلاف نام گذاری که دارد علاوه بر عشایران مناسب برای سایر افراد و گروه ها می باشد و نام عشایری را به دلیل مصرف زیاد این محصولات توسط این گروه بر روی آن ها گذاشته اند.

با توجه به اینکه امروزه تقریبا سیم کشی های برق شهری در هر محیطی صورت گرفته است ولی شاهد این هستیم که در بعضی از مناطق دور افتاده به برق سراسری دسترسی نداریم.

بنابراین می توان از این نوع پنل های خورشیدی عشایری در توان های مختلف استفاده کرد که انرژی الکتریسیته را با کمترین هزینه و فقط با دریافت نور خورشید تولید می کنند. همچنین این سیستم ها امکان این را دارند که برق تولید شده را به مدت طولانی در باتری پشتیبانی ذخیره کنند.

این محصولات در توان های مختلف طراحی می شوند که در این مقاله قصد داریم در مورد پکیج های سولار در توان 50 وات صحبت کنیم. بنابراین دو عنوان زیر را برای ارائه توضیحات بیشتر در مورد این سیستم ها معرفی می کنیم.

عنوان ها شامل دو مورد زیر خواهند بود.

تجهیزاتی جانبی برای ساخت پکیج های سولار در توان 50 وات کدام موارد می باشد؟

بازار فروش انواع پکیج های سولار در توان 50 وات به چه صورت است؟

 

تجهیزاتی جانبی برای ساخت پکیج های سولار در توان 50 وات کدام موارد می باشد؟

همانطور که برای ساخت پنل های خورشیدی عشایری در هر توانی به خصوص در توان 50 وات تجهیزات اصلی نقش مهمی را ایفا می کند بلکه تجهیزات جانبی نیز ار اهمیت زیادی برخوردار هستند.

اهمیت استفاده از تجهیزات جانبی به قدری زیاد است که نوع و کیفیت این تجهیزات جانبی می تواند تعیین کننده طول عمر و کیفیت محصول تولید شده باشد.

در این قسمت از مقاله می توانیم به تجهیزات جانبی مورد استفاده در ساخت انواع پکیج های عشایری از نوع خورشیدی در توان 50 وات اشاره کرد.

این تجهیزات جانبی شامل:

لامپ کم مصرف

کابل پنل

آدابتور برق شهری

پنل

مبدل فندکی

کابل لامپ

باتری

باکش باتری

شارژکنترلر

بازار فروش انواع پنل خورشیدی عشایری در توان 50 وات به چه صورت است؟

با توجه به این که این نوع از پنل های عشایری خورشیدی در توان 50 وات قادر هستند تا نور خورشید را به برق مصرفی تبدیل کنند و همچنین با توجه به اینکه این سیستم ها قابلیت ذخیره انرژی را دارند، بنابراین می توان برای این سیستم ها در جهان بازار فروش عمده ای را در نظر گرفت.

در این قسمت به تعدادی از این بازارهای فروش اشاره می کنیم.

مناطق عشایرنشین

محیط های دور از برق شهری

حاشیه شهرها

کمپ های مسافرتی

مناطقی که امکان سیم کشی مهیا نیست

محیط هایی که سیم کشی برق پر هزینه است

منطقه هایی که از دکل های برق دور هستند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *