پکیج خورشیدی قابل حمل یکی از انواع محصولات روشنایی خورشیدی است که قابلیت حمل آسان و راحت را دارد. در واقع می توان گفت که این نوع از سیستم های روشنایی وسیله هستند که با جدب نور خورشید قادر به تولید انرژی برق هستند. لازم به ذکر است که  انرژی تولید شده در این نوع سیستم های روشنایی در باتری پشتیبانی که متناسب با ظرفیت محصول است ذخیره می شود.

ذخیره انرژی در باتری پشتیبانی این امکان را به ما می دهد تا در مواقع ضروری و مواقعی که به برق دسترسی نداریم بتوانیم انرژی برق مورد نیاز خود را برای روشن کردن محیط اطراف و همچنین شارژ تلفن همراه و شارژ چراغ قوه تامین کنیم.

در این مقاله در مورد موارد زیر به صورت کوتاه صحبت خواهد شد.

  1. انواع سیستم های روشنایی قابل حمل
  2. شرایط مناسب برای استفاده از انواع محصولات روشنایی سه لامپه
  3. قیمت نهایی انواع سیستم های خورشیدی قابل حمل سه لامپه

 

معرفی انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل

همان طور که در مقالات قبلی گفته شده است، این نوع از سیستم های روشنایی زیر مجموعه محصولات خورشیدی هستند که با توجه به ظرفیت تولید و همچنین ظرفیت باتری ذخیره کننده قابلیت روشن سازی چند عدد لامپ کم مصرف، شارژ موبایل، شارژ چراغ قوه و در بعضی موارد قابلیت روشن سازی تلویزیون و یخچال را دارند.

یکی از متداول ترین سیستم های روشنایی قابل حمل و سیار سیستم های روشنایی سه لامپه هستند. در واقع گفتنی است که این نوع از سیستم های خورشیدی دارای 3 عدد لامپ 12 ولت کم مصرف می باشند و دارای وزن بسیار سبک و قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند، به همین جهت در بازارهای فروش نسبت به سایر محصولات روشنایی بیشتر مورد خرید و توجه مشتریان قرار گرفته اند.

 

شرایط مناسب برای استفاده از سیستم های روشنایی سه لامپه

با توجه به این که انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل دارای وزن سبک هستند و همچنین قابلیت حمل بسیار راحتی دارند می توان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کرد. در این بخش به تعدادی از مهمترین شرایط استفاده از این نوع محصولات روشنایی سه لامپه اشاره خواهد شد.

این شرایط شامل:

  1. مناطقی که دارای شدت تابش بالا هستند
  2. کشورهای خاورمیانه
  3. مناطق واقع در موقعیت گرم و خشک
  4. مناطقی که به برق دسترسی ندارند
  5. مناطق دور از شبکه برق سراسری

 

قیمت نهایی انواع سیستم های خورشیدی سه لامپه

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل از نوع سه لامپه با توجه به اینکه در ساخت آن ها از چه قطعاتی استفاده شده، کیفیت محصول چگونه است و همچنین میزان کارایی و راندمان محصول قیمت نهایی مشخص می شود. اغلب این سیستم ها دارای قیمت ارزان و مناسبی هستند.

این قیمت ها شامل:

  1. قیمت سیستم های بدنه فلزی بین 2,300,000 تومان تا 3,300,000 تومان
  2. قیمت سیستم های بدنه پلاستیکی بین 1,700,000 تومان تا 2,100,000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *