چراغ پارکی خورشیدی موارد مصرفی متعددی دارد و یکی از نسل های جدید انواع لامپ های روشنایی است. این نوع از محصولات با ویژگی های بارزی طراحی و تولید می شوند، بنابراین در بازارهای تجاری داخلی و خارجی بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که بگوییم مهمترین ویژگی این نوع از لامپ های روشنایی این است که برای تامین نور نیازی به سیم کشی برق شهری ندارند، در واقع این محصولات نور تابشی خورشید را تبدیل به الکتریسیته و در نهایت تبدیل به روشنایی می کنند بنابراین این محصولات با نام تجاری چراغ های خورشیدی سولار به فروش می رسند.

همچنین باید گفت که این نوع از لامپ های خورشیدی مناسب برای محیط های و فضاهای مختلف هستند ولی در بازارهای فروش با نام تجاری چراغ های خورشیدی پارکی توزیع می شوند.

در این قسمت از مقاله قصد داریم بصورت اختصصای در موvn لامپ های روشنایی پارکی در توان 90 وات صحبت کنیم. بنابراین دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

محیط های مناسب برای نصب و راه اندازی این نوع از لامپ های روشنایی در توان 90 وات کدام است؟

کدام شرکت های بزرگ تولیدکننده این نوع از لامپ های روشنایی nv توان 90 وات هستند؟

 

محیط های مناسب برای نصب و راه اندازی این نوع از لامپ های روشنایی در توان 90 وات کدام است؟

لازم است بگوییم که این نوع از چراغ های پارکی خورشیدی طوری طراحی می شوند که قابلیت نصب و راه اندازی در محیط های فضای بیرونی را دارند. زیرا پنل به سطح چراغ متصل است بنابراین چراغ و پنل بایستی در فضای بیرونی مقابل نور تابشی خورشید نصب شوند.

همچنین این سیستم های چراغ روشنایی از نوع پارکی و در توان 90 وات با گواهی ضدآب IP67 طراحی و ساخته می شوند بنابراین می توان در شرایط بارانی از آن ها استفاده کرد.

در ادامه محیط های مناسب برای نصب و راه اندازی این نوع از لامپ های خورشیدی پارکی را معرفی خواهیم کرد.

این محیط های مناسب شامل:

پارک

انبار های فضای باز

پارکینگ های فضای باز

باغ

جاده

بزرگراه

معابر محلی مانند کوچه ها

خیابان

معابر خیابانی مانند پیاده روها

 

کدام شرکت های بزرگ، تولیدکننده این نوع از چراغ پارکی خورشیدی در توان 90 وات هستند؟

می توانیم بگوییم که این نوع از لامپ های خورشیدی سولار پارکی مزیت های زیادی دارند و همچنین موارد مصرفی آن ها نیز بیشتر است بنابراین نصب و راه اندازی این محصولات در سال های اخیر افزایش یافته است.

امروزه شاهد این هستیم که استفاده از این محصولات روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه شرکت های تولیدی زیادی سازنده این محصولات خواهند بود.

در این قسمت به مهمترین شرکت ها اشاره می کنیم.

این شرکت ها شامل:

euronet

solar light

plato

solar street light

sun light

souracell

sun solar

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *