امروزه بشر برای صرفه جویی کردن در میزان مصرف برق، به استفاده از انرژی های پاکی مانند نور خوشید برای تولید الکتریسیته روی آورده است. از همین رو تولید کننده ها، وسایلی را تحت عنوا پروژکتور های خورشیدی برای نور دهی به محیط ساخته اند، که از نور خورشید برای تامین انرژی استفاده می کنند. قیمت خرید انواع پروژکتور خورشیدی قوی در مراکز پخش آن ها بسیار ارزان تر از بازار های سطح کشور است.

قیمت خرید پروژکتور خورشیدی قوی

مشخصات پروژکتور خورشیدی قوی

مشخصات پروژکتور خورشیدی قوی پروژکتور خورشیدی وسیله ای است که با استفاده از نور و حرارت خورشید شارژ می شود و هیچ نیازی به اتصال به جریان برق شهری برای کار کردن ندارد. ویژگی ها و مشخصات پروژکتور خورشیدی قوی شامل موارد زیر می باشد:

  • پروژکتور های خورشیدی سبب صرفه جویی کردن در میزان مصرف برق شده و تا حد زیادی از هزینه های ماهیانه کم می کنند.
  • این وسایل به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک، در طی روز که هوا روشن است و نور خورشید می تابد خاموش می باشند و با تاریک شدن هوا روشن می شوند.
  • انواع پروژکتور های خورشیدی را می توان در فضای باز یا بسته مورد استفاده قرار داده و نور محیط را با آن ها تامین نمود. این وسایل قدرت بالایی داشته و نور زیادی تولید می کنند.
  • مدل های مختلف این پروژکتور ها کاملا ضد آب هستند و هیچ آسیبی در برابر گرد و غبار و عوامل محیطی نمی بینند.
  • این تجهیزات را می توان به راحتی و بدون نیاز به کابل کشی، نصب و راه اندازی نمود. همچنین جابجایی و انتقال آن ها نیز به سهولت امکان پذیر است.
  • این وسایل کاملا بی خطر، سالم و مطمئن بوده و هیچ نوع آلودگی محیط زیستی ایجاد نمی کنند و خطری از بابت بالا رفتن حرارت، اشتعال، اتصالی و سوختگی نیز ندارند.

تولیدی پروژکتور خورشیدی قوی

تولیدی پروژکتور خورشیدی قوی کارخانه های صنعتی فعال در کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و مطابق با استاندارد های روز دنیا، پروژکتور های خورشیدی قوی را تولید کرده و بعد از طریق نمایندگی های پخش در اقصی نقاط کشور توزیع می نمایند و آن ها را به همه واحد های فروش ارسال می کنند.

این واحد ها که محصولات را به صورت مستقیم از طرف مراکز تولیدی پروژکتور به فروش می رسانند، آن ها را با گارانتی و ضمانت نامه کیفی به مصرف کنندگان ارائه می دهند و سود بسیار ناچیزی نیز برای فروش در نظر می گیرند.

انواع این تجهیزات را می توان برای تامین روشنایی سالن های بزرگ ورزشی، سوله ها، انبار ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار داد. جهت خرید می توانید از طریق همین وب سایت اقدام کنید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *