پکیج خورشیدی یک نوع محصول روشنایی خورشیدی سبک و قابل حمل است که انرژی مورد نیاز برای تامین روشنایی را از نور تابشی آفتاب دریافت می کند. همانطور که می دانید این نوع از محصولات روشنایی زیر مجموعه سیستم های خورشیدی هستند و در توان ها و انواع مختلف تولید می شوند.

امروزه در بازارهای تجاری داخلی و خارجی انواع زیادی از این نوع محصولات با قیمت ها و کیفیت بسیار متنوع در توان های مختلف و شدت تابش بسیار بالا نیز به فروش می رسند. در این بین یکی از پرمصرف ترین این نوع از محصولات روشنایی در توان های 20 وات و 30 وات تولید می شوند که دارای قابلیت های زیادی از جمله روشن سازی سه عدد لامپ کم مصرف از نوع LED و همچنین قابلیت شارژ تلفن همراه را دارند.

در این مقاله قصد داریم در مورد موارد و عنوان های زیر بصورت مختصر توضیح دهیم.

این عنوان ها شامل:

  1. مشخصات فنی انواع سیستم های روشنایی سه لامپه در توان 20 وات
  2. ویژگی های بارز انواع سیستم های روشنایی سه لامپه ساخت ایران
  3. تعیین قیمت خرید انواع سیستم های روشنایی سه لامپه ساخت ایران

 

مشخصات فنی انواع سیستم های روشنایی سه لامپه در توان 20 وات

همانطور که می دانید یکی از انواع پکیج های خورشیدی از نوع سه لامپه در توان 20 وات تولید می شود. این نوع از محصولات روشنایی در توان 20 وات دارای مشخصات فنی منحصری هستند که لازم و ضروری است تا این مشخصات در اختیار خریداران و مشتریان قرار گیرد.

در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد تعدادی از مهمترین مشخصات فنی این نوع از سیستم های روشنایی سه لامپه در توان 20 وات صحبت کنبم.

این مشخصات فنی شامل:

  1. پنل خورشیدی 12 ولت در توان 20 وات
  2. باتری پشتیبانی 12 ولت 7 آمپر
  3. شارژکنترلر خورشیدی 12 ولت 5 آمپر
  4. 3 عدد لامپ 3 وات از نوع LED
  5. کابل اتصال پنل ضد آب به طول سه متر

 

ویژگی های بارز انواع پکیج خورشیدی سه لامپه ساخت ایران

با توجه به این که انواع سیستم های روشنایی سه لامپه دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و استفاده از آن ها روزانه در حال افزایش است، کشورهای زیادی وارد زمینه تولید این نوع از محصولات خورشیدی شده اند که یکی از این کشورها، ایران است.

لازم به ذکر است که انواع پکیج های روشنایی سه لامپه ساخت ایران دارای مزیت ها و ویژگی های بارزی هستند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره خواهد شد.

این ویژگی های بارز شامل:

  1. کیفیت مطلوب محصول
  2. کیفیت بالای تجهیزات و قطعات
  3. قیمت مقرون به صرفه
  4. وزن سبک
  5. ضمانت یک ساله
  6. خدمات پس از فروش سه ساله

 

قیمت خرید انواع سیستم های روشنایی سه لامپه ساخت ایران

همانطور که می دانید انواع پکیج های خورشیدی سه لامپه ساخت ایران دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و این موضوع به معنای گران بودن این نوع از سیستم ها نخواهد بود.

لازم به ذکر است که بدانید قیمت تقریبی انواع محصولات روشنایی 20 وات ساخته شده توسط شرکت های ایرانی دارای قیمت تقریبی 2,000,000 تومان تا 2,300,000 تومان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *