پکیج خورشیدی عشایری با عنوان یک نیروگاه جدا از شبکه شناخته می شود. انواع مختلفی از این محصول در کشور تولید می شود. قیمت این دستگاه با توجه به نوع و کارآیی آن متفاوت است. برای استعلام قیمت رو پکیج خورشیدی عشایری در تهران می توانید از طریق شرکت ها و مراکز شناخته شده، اقدام کنید.

به دلیل تقاضای بالا در بازار، تولید پکیج خورشیدی ارزان و با کیفیت توسط کارخانجات معتبر در ایران انجام می شود. خرید و سفارش از این مرکز به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد.

قیمت روز پکیج خورشیدی عشایری در تهران

پکیج خورشیدی عشایری چه مشخصاتی دارد؟

پکیج خورشیدی عشایری چه مشخصاتی دارد؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از نیازهای بشر با اختراع دستگاه های مفید از بین رفته است. پکیج خورشیدی هم یکی از این دستگاه ها می باشد که در راستای برطرف کردن نیاز عشایر غیور ایران، ساخته شده است. در این مطلب مشخصات پکیج خورشیدی عشایری بررسی می شود.

1. یکی از بارزترین مشخصات این محصول قابل حمل بودن آن است. این امر در هنگام کوچ عشایر اهمیت خود را نشان می دهد.

2. این محصول می تواند به تنهایی برق چندین واحد مسکونی را تامین کند.

3. انواع متنوعی از پکیج های خورشیدی در بازار وجود دارند که می توان بسته به نیاز، یکی از آنها را انتخاب کرد.

4. علاوه بر وزن کم، نصب آسان از دیگر مشخصات این محصول است. به طوری که بدون نیاز به متخصص به راحتی می توان آن را نصب و استفاده کرد.

5. برق خروجی این دستگاه برای مصرف کننده های 5 ولت، 12 ولت و 220 ولت طراحی شده است.

6. از مهم ترین موارد مصرف نوع 220 ولتی این سیستم می توان به پنکه، لپ تاپ، تلویزیون، مشک برقی و… اشاره کرد. از نوع 5 ولتی هم می توان برای شارژ انواع گوشی موبایل و لامپ های 12 وات استفاده کرد.

خرید پکیج خورشیدی عشایری به قیمت ارزان

خرید پکیج خورشیدی عشایری به قیمت ارزان برای خرید پکیج خورشیدی عشایری به قیمت ارزان می توانید از خدمات شرکت ها و مراکز معتبر فروش این محصول استفاده کنید. عرضه این محصول به صورت مستقیم و اینترنتی در این مرکز انجام می شود.

خریداران محترم برای سفارش و خرید این محصول لازم است به سایت های تخصصی این مرکز مراجعه کرده و بعد از دیدن انواع نمونه های این دستگاه و انتخاب محصول مورد نظر خود، فقط با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و سپس در اسرع وقت تحویل بگیرند.

تضمین کیفیت، گارانتی و خدمات بعد از فروش از مزایای این مرکز است که برای مشتریان خود در نظر می گیرد. از لحاظ قیمت هم باید گفت که به علت کاهش هزینه ها و حذف واسطه ها در روش خرید آنلاین، قیمت نهایی این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *