پکیج خورشیدی یکی از محصولات نوین و کاربردی بوده که جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های تامین انرژی محسوب می شود. از جمله این محصولات می توان به پکیج خورشیدی 20 وات اشاره کرد که قیمت آن متغیر است. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید لیست قیمت جدید را مشاهده کرده و یا این که با این مرکز در ارتباط باشید.

قیمت روز پکیج خورشیدی 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی 20 وات آیا از ویژگی ها و مشخصات پکیج خورشیدی اطلاع دارید؟ توصیه می شود که قبل از خرید این محصول با خصوصیات کلی آن آشنا شوید.

این پنل ها همان گونه که از نام آنها پیداست برای تامین انرژی الکتریکی از نور خورشید کمک می گیرند. نور خورشید در داخل این پکیج ها ابتدا به اشکال مختلف انرژی تبدیل می شود و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم ها و سلول های خورشیدی که در این پکیج ها تعبیه شده اند از نوع نیمه هادی بوده و قدرت بسیار بالایی در جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به سایر گونه های انرژی دارند.

نکته مهم دیگر این است که این پکیج ها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و استفاده از آنها موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مصرفی شما خواهد شد.

یکی از متریال هایی که هنگام تولید این پکیج ها استفاده می شود سیلیکون است. دلیل استفاده از سیلیکون این است که این ماده نیمه رسانا است و برای انتقال انرژی و الکتریسیته به نیروی بسیار کمی نیاز دارد.

پکیج های مذکور دسته بندی گوناگونی از نظر ابعاد و کیفیت دارند و بیشتر در 3 سایز اصلی بزرگ، کوچک و متوسط موجود می باشند. پکیج های بزرگ بیشتر برای مراکز صنعتی و تجاری کاربرد دارند اما نمونه های کوچک را می توانید در ساختمان های مسکونی نصب کنید.

سلول های خورشیدی موجود در این دستگاه ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که یک نمونه کاربردی آنها شامل سلول آمورف است.

فروش پکیج خورشیدی 20 وات

فروش پکیج خورشیدی 20 وات بسیاری از مشتریان مایل به کسب اطلاعاتی درباره ی شرایط فروش پکیج 20 وات می باشند.

فروش این دسته از محصولات به دو صورت عمده و تکی انجام می شود که البته عرضه عمده از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

هدف اصلی فروش مستقیم و غیر مستقیم آنها ارائه محصولی مرغوب و درجه یک به مشتری و جلب رضایت او است.

قیمت پکیج خورشیدی با توجه به نوسانات اخیر بازار و ارز متغیر بوده و نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را برای آنها مشخص نمود.

برای اطلاع از شرایط فروش و عرضه می توانید سوالات خود را از کارشناسان فروش این مجموعه بپرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *