امروزه با مواجه شدن با کمبود آب در پشت سد ها و مصرف بی رویه برق توسط مشترکین و هم چنین برای تولید برق مناطق دور دست و عشایر نیازمند استفاده از پکیج خورشیدی و به ویژه سیتم های خورشیدی قابل حمل هستیم، قیمت سیستم خورشیدی قابل حمل به موارد مختلفی بستگی دارد.

قیمت سیستم خورشیدی قابل حمل و سیار در بازار ایران

خرید پکیج برق خورشیدی قابل حمل عشایری

خرید پکیج برق خورشیدی قابل حمل عشایریدر مواردی که شرکت برق امکان انتقال برق به مناطق دور دست را ندارد مهمترین نیاز، خرید پکیج برق خورشیدی قابل حمل عشایری است تا بتوان به وسیله آن ها برق مورد نیاز عشایر ر ا تامین کرد.

پکیج خورشیدی عشایری به علت وزن کمی که دارد به صورت یک چمدان می توان آن را جا به جا کرد و به همین علت قابلیت حمل آسانی را دارد.

نمایندگی فروش بهترین پکیج های خورشیدی قابل حمل

نمایندگی فروش بهترین پکیج های خورشیدی قابل حمل

پکیج ها و پنل خورشیدی عشایری به دو گونه انگرید و افگرید در نمایندگی های فروش بهترین پکیج های خورشیدی وجود دارند.

پکیج های انگرید به صورت متصل به شبکه هستند ولی نمونه افگرید به صورت منفصل از شبکه کار می کند و با ذخیره انرژی امکان استفاده از انرژی را در روز های ابری و شب ها می دهد که این به خصوص برای عشایر مناسب است.

پکیج های تولیدی دارای امکاناتی نظیر وجود دو خروجی 12 و 220 ولت با توان 12 وات، نشانکر های وضعیت سیستم خورشیدی و نشانگر وضعیت باتری و ذخیره انرژی و امکانات دیگری هستند که کار را برای استفاده راحت تر می کند.

شرکت عرضه نیروگاه برق خورشیدی سیار

شرکت عرضه نیروگاه برق خورشیدی سیارشرکت عرضه نیروگاه برق خورشیدی سیار متعددی در کشورمان وجود دارند که در تولید این محصول فعالیت دارند.

این شرکت ها انواع ژنراتور خورشیدی قابل حمل، پکیج خورشیدی مسافرتی و … را تولید می کنند.

با خرید پنل خورشیدی از این شرکت ها و نصب این پکیج های خورشیدی می توان از برق های 220 ولت شهری و 12 ولت فندکی استفاده کرد.

از این برق تولیدی می توان برای روشن کردن لامپ، تلویزیون، انواع وسایل خانگی و … استفاده کرد.

شما با تهیه پنل خورشیدی مسافرتی می توانید به همراه خود یکح پریز سیار داشته باشید و به وسیله آن گوشی موبایل خود ر ا شارژ کرده و همچنین سایر نیاز های خود به تولید برق را در مسافرت رفع نمایید.

قیمت سیستم های خورشیدی قابل حمل با توان بالا و پرتابل

قیمت سیستم های خورشیدی قابل حمل با توان بالا و پرتابلقیمت پکیج خورشیدی بستگی به عوامل متعددی دارد از جمله این عوامل می توان به اندازه پنل ها و سلول های خورشیدی، میزان دشارژ و قدرت بازدهی و … اشاره کرد.

قدرت بازدهی پکیج در واق میزان تبدیل الکتریسیته ایی است که از تابش مقدار معینی نور خورشید به دست می آید و هرچه قدرت تبدبل آن بالاتر باشد، ارزش این محصول بالاتر و بدیهی است که قیمت آن نیز بالاتر است.

4 دیدگاه

  • برای دریافت قیمت با مشاوران فروش تماس بگیرید تا قیمت دقیق و بروزرسانی شده در اختیارتون قرار بدند.

    09120583479 واحد فروش

    • چند وات می خواهید؟ برای دریافت اطلاع دقیق و همچنین قیمت با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید
      09120583479 واحد فروش

  • سلام برای راه اندازی موتور برق و کفکش ۲ اینچ نیاز به برق ۲۲۰ دارم.
    چه پکیجی را پیشنهاد می‌کنید.
    ممنون .
    خمر از زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *