پکیج خورشیدی پرتابل توانسته است در سال های اخیر در بین مصرف کننده ها جایگاه بسیار خوبی را در کمترین زمان بدست آورد. این نوع از محصولات با توجه به این که با کمترین هزینه برای تولید برق مصرفی مورد نیاز از نور تابشی خورشید کمک می گیرد، بنابراین می توان به این نتیجه رسید که تولید برق توسط این نوع از ژنراتورهای تولید انرژی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

با توجه به این موضوع که این نوع از ژنراتورهای تولید برق بیش از قبل مورد استفاده قرار می گیرد و میزان درخواست و تقاضای این محصولات افزایش یافته است، بنابراین میزان تولید نیز افزایش خواهد یافت.

همانطور که می دانید افزایش تقاضا و افزایش تولید یک محصول باعث می شود تا محصول با قیمت عمده که ارزان تر است در بازارهای تجاری به فروش برسد.

در ادامه قصد داریم در مورد این نوع از محصولات پکیج خورشیدی از نوع پرتابل توضیحات بیشتری را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

این توضیحات را بصورت عناوین زیر در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع پکیج های تولید برق از نوع پرتابل به چه صورت است؟

پکیج های پرتابل از نوع خورشیدی در چه توان هایی تولید می شوند؟

 

انواع پکیج های تولید برق از نوع پرتابل به چه صورت است؟

پکیج های خورشیدی پرتابل توسط شرکت های داخلی و خارجی ساخته می شوند. در این بین طراحان داخلی تلاش می کنند تا این نوع از محصولات ژنراتور تولید برق از نوع پرتابل و خورشیدی را در انواع و مدل های مختلف با کیفیت بالا تولید کنند تا محصول تولیدی داخلی بتواند با محصولات مشابه چینی رقابت کند.

در این قسمت به انواع و مدل های مختلف این نوع از ژنراتورهای تولید برق پرتابل اشاره خواهیم کرد:

پکیج خورشیدی با لامپ LED

سیستم پرتابل با لامپ SMD

ژنراتور تولید برق مدل چمدانی

پکیج پرتابل مدل کیفی

سیستم خورشیدی با بدنه فلزی

 

پکیج های پرتابل از نوع خورشیدی در چه توان هایی تولید می شوند؟

همانطور که در قسمت قبل تر اشاره کردیم این نوع از ژنراتورهای پکیج خورشیدی از نوع پرتابل دارای تنوع بسیار زیادی هستند تا جوابگوی نیاز تامین برق تمامی مصرف کننده ها باشند.

همچنین می توان گفت که این نوع از محصولات تولید انرژی در توان های مختلف ساخته می شوند که هر توان تولیدی کارایی و کاربردهای مخصوص به خود را دارد.

در ادامه به توان های تولیدی این سیستم ها اشاره خواهیم کرد:

توان های تولیدی این سیستم های خورشیدی پرتابل شامل:

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

325 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *