چراغ پارکی خورشیدی یکی از جدیدترین انواع لامپ های تولیدکننده روشنایی است که انرژی لازم برای تامین روشنایی را توسط صفحه خورشیدی از نور تابشی آفتاب دریافت می کند.

لازم است بگوییم که انواع لامپ های پارکی از نوع خورشیدی در دو نوع عمده پنل جدا و پنل متصل طراحی و ساخته می شوند. گفتنی است که انواع لامپ های سولار از نوع پنل متصل به دلیل اینکه پنل به سطح بالایی چراغ متصل است فقط می توان از آن در فضاهایی که باز هستند استفاده کرد.

همچنین می توان به این موضوع اشاره کرد که انواع لامپ های چراغ خورشیدی از نوع پارکی در مدل پنل جدا، چراغ با استفاده از یک کابل 5 متری به پنل متصل می شود و بنابراین می توان از آن ها هم در محیط های فضای باز و هم در محیط های فضای بسته نیز استفاده کرد.

گفتنی است که این نوع از چراغ های پارکی از نوع سولار در توان های مختلف طراحی و ساخته می شوند و می توان گفت که قیمت این محصولات بصورت ارزان و عمده خواهد بود.

در این نوشته قصد داریم مطالبی را عنوان کنیم که اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد.

این مطالب را تحت دو عنوان زیر معرفی می کنیم.

چراغ های پارکی خورشیدی در مدل پنل متصل در چه مدل هایی طراحی می شوند؟

لامپ های سولار از نوع پارکی در مدل پنل جدا در چه توان های تولیدی طراحی می شوند؟

 

چراغ پارکی خورشیدی در مدل پنل متصل در چه مدل هایی طراحی می شود؟

لازم است یکبار دیگر یادآور شویم که منظور از لامپ های پارکی از نوع خورشیدی پنل متصل این است که در این نوع از محصولات پنل خورشیدی به سطح چراغ متصل خواهد شد.

این نوع از محصولات روشنایی در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 90 وات و 120 وات طراحی می شوند. در واقع می توان به این نتیجه رسید که به دلیل اتصال پنل به سطح لامپ ظرفیت و توان تولیدی پنل محدود خواهد بود و در نتیجه شدت نور چراغ خورشیدی پارکی تولید شده نیز محدود خواهد شد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم مدل های متنوع انواع چراغ های روشنایی از نوع پارکی را برای شما خوانندگان معرفی کنیم. این مدل ها می تواند تنوع در نوع تجهیزات و حتی تنوع در نوع طراحی باشد.

مدل های مختلف انواع چراغ های سولار از نوع پارکی پنل متصل  شامل:

لامپ های سولار با بدنه فلزی

چراغ های خورشیدی با لامپ LED

سیستم روشنایی با لامپ SMD

لامپ خورشیدی مجهز به سنسور فتوسل

چراغ سولار مجهز به سنسور حرکتی

 

 

لامپ های سولار از نوع پارکی در مدل پنل جدا در چه توان های تولیدی طراحی می شوند؟

در این بین می توان گفت که نوع دیگر چراغ پارکی خورشیدی از نوع پنل جدا است و به دلیل اینکه پنل از چراغ جدا شده، بنابراین ظرفیت تجهیزات الکتریکی استفاده شده در این محصولات بالاتر خواهد بود و در نتیجه شدت نور تولیدی توسط لامپ روشنایی بالاتر خواهد بود.

در این قسمت قصد داریم توان های تولید این نوع از محصولات روشنایی از نوع پنل جدا را نام ببریم.

این توان های تولیدی شامل:

30 وات

60 وات

90 وات

120 وات

150 وات

200 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *