چراغ پارکی خورشیدی از محصولات پرفروش از نوع سولار است که دارای ویژگی ها و مزایای بسیار بی نظیری است که برای تمامی محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از محصولات لامپ خورشیدی برای تولید نور و روشنایی هیچ گونه نیازی به برق شهری ندارد و خریداران می توانند بدون هزینه اضافی و همچنین بدون سیم کشی های پر هزینه این نوع از چراغ های پارکی از نوع خورشیدی را مورد استفاده قرار دهند.

می توان به این نکته قابل تامل اشاره کرد که استفاده از این نوع لامپ های خورشیدی در مناطقی مرسوم است که بیشترین متوسط تابش نور خورشید را دارند و با توجه به این گفته می توان خاطر نشان کرد که شهرهای کویری و مرکزی کشورمان ایران بهترین موقعیت برای استفاده از انواع چراغ های خورشیدی از نوع پارکی را خواهند داشت.

قصد داریم به عنوان هایی اشاره کنیم که در مورد این نوع از لامپ های روشنایی از نوع پارکی می باشد.

قیمت انواع محصولات لامپ روشنایی از نوع پارکی به چه دلیل به صورت عمده تعیین می شود؟

شهرهایی که برای استفاده از این نوع چراغ های پارکی خورشیدی توصیه می شوند؛ کدامند؟

 

قیمت انواع محصولات لامپ روشنایی از نوع پارکی به چه دلیل به صورت عمده تعیین می شود؟

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که چراغ های پارکی خورشیدی بصورت عمده فروخته شوند. این قیمت عمده محصولات روشنایی امروزه در بازارهای جهانی و بازارهای بین المللی رایج است.

عوامل متعددی باعث می شود که تولیدکنندگان، محصولات تولیدی خود را با قیمت عمده عرضه کنند که در این قسمت بصورت مختصر به تعدادی از عوامل مهم و موثر بر روی قیمت عمده این محصولات اشاره خواهیم کرد.

این عوامل متعدد و موثر را می توان بصورت زیر نام برد:

ارتقاء سطح کیفیت

استقبال بیش از پیش

تولید بیشتر

افزایش میزان خرید

پدید آمدن بازارهای رقابتی

 

شهرهایی که برای استفاده از این نوع چراغ های پارکی خورشیدی توصیه می شوند؛ کدامند؟

استفاده از انواع لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی و پارکی برای تمامی شهرها مناسب است، اما می توان به این نکته اشاره کرد که شهرهای واقع در منطقه کویری و مرکزی برای استفاده از این محصولات مناسب تر هستند.

دلیل این امر را می توان این طور بیان کرد که میزان تابش و شدت نور تابشی در این مناطق بیشتر است و در نتیجه راندمان چراغ روشنایی پارکی بیشتر خواهد بود.

شهرهایی که در زیر معرفی می شود بهترین راندمان را برای استفاده از این محصولات دارند:

کرمان

یزد

تهران

قم

سمنان

اهواز

شیراز

سیستان و بلوستان

هرمزگان

مشهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *