چراغ پارکی خورشیدی داری ویژگی ها و مزیت های بسیار بارزی است که جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شود. این نوع از لامپ های تولید نور و روشنایی را می توان جدیدترین نسل محصولات خورشیدی دانست که موارد مصرفی بسیار متعددی دارند و نام چراغ پارکی صرفا یک نام تجاری خواهد بود.

این نوع از محصولات تولید نور و روشنایی در توان های مختلف و مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. در واقع پرکاربردترین مدل های این نوع از محصولات را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. دسته اول لامپ های روشنایی پنل جدا و دسته دوم لامپ های روشنایی پنل سرخود می باشد.

همچنین می توان گفت که این نوع از محصولات تولید نور و روشنایی در توان های مختلف 30 وات، 60وات، 90 وات، 120 وات، 150 وات، 200 وات، 300 وات و 400 وات تولید می شوند.

در ادامه این نوشته می توانیم به عنوان هایی اشاره کنیم که می توان با استفاده از آن ها اطلاعات بیشتری را از این محصولات در اختیار شما قرار داد.

انواع لامپ های سولار از نوع پنل جدا دارای چه ویژگی های هستند؟

لامپ های سولار از نوع پنل سرخود با چه ویژگی هایی تولید می شوند؟

 

انواع لامپ های سولار از نوع پنل جدا دارای چه ویژگی های هستند؟

باید به این نکته اشاره کنیم که انواع چراغ های پارکی خورشیدی از نوع پنل جدا به دلیل اینکه پنل از سطح چراغ قابلیت جدا شدن را دارد، بنابراین می توان ظرفیت پنل را بالاتر در نظر گرفت و در نتیجه توان تولیدی این نوع از چراغ های نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود.

با توجه به این نکته ای که گفته شد می توان نتیجه گرفت که این نوع از لامپ های روشنایی در توان های بسیار بالا می توانند تولید شوند. به عنوان مثال این نوع از لامپ های سولار در توان های 200 وات، 300 وات و 400 وات از نوع چراغ های پنل جدا هستند.

در این قسمت به ویژگی های مهم این محصولات اشاره خواهیم کرد.

این ویژگی ها شامل:

قابلیت نصب تا ارتفاع 12 متری

توان تولیدی بالا ( 200، 300 و 400 وات)

مجهز به سنسور فتوسل

نور دائم به مدت 12 ساعت

ضمانت 12 ماهه

دارای خاصیت ضدآب

دارای بدنه فلزی

 

چراغ پارکی خورشیدی از نوع پنل سرخود با چه ویژگی هایی تولید می شود؟

باید یادآوری کنیم که در این نوع از لامپ های روشنایی، پنل خورشیدی متصل به سطح چراغ است و در نتیجه توان های تولیدی این محصولات محدود است. در واقع این لامپ های سولار از نوع خیابانی در توان های 30 وات، 60 وات، 90 وات و 120 وات تولید می شوند.

در ادامه به ویژگی های این محصولات اشاره خواهیم کرد.

این ویژگی ها شامل:

قابلیت نصب تا ارتفاع 6 متر

دارای سنسور حرکتی

مجهز به سنسور فتوسل

بدنه پلاستیکی

دارای خاصیت ضدآب

ضمانت 12 ماهه

امکان تامین روشنایی با سنسور حرکتی به مدت 12 ساعت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *