لامپ خورشیدی معابر یک نوع از جدیدترین انواع چراغ های تامین کننده نور برای محوطه های بیرونی است. این نوع از چراغ های روشنایی دارای شدت نور بسیار متفاوتی هستند.

می توان گفت که شدت نور بستگی به توان تولیدی دارد و برای اینکه بتوانیم مساحت بیشتری را روشن کنیم باید از لامپ های خورشیدی معابر با توان تولیدی بیشتر استفاده کرد.

در واقع می توان گفت که هر چه توان تولیدی سیستم بالاتر باشد، ارتفاع نصب چراغ سولار بیشتر بوده و در نتیجه مساحت بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین در بین تمامی توان های تولیدی می توان گفت که انواع لامپ های معابر از نوع خورشیدی در توان 150 وات یکی از پرنورترین و قوی ترین انواع چراغ های روشنایی است که قابلیت روشن سازی مساحتی در حدود 60 متر مربع را به سادگی دارد و قابلیت نصب تا ارتفاع 12 متری برای این چراغ ها امکان پذیر است.

ادامه این نوشته می توانیم اطلاعات بیشتری را از این نوع چراغ های سولار از نوع معابر در توان 150 وات در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها شامل دو مورد زیر خواهد بود.

چراغ های سولار از نوع معابر در توان 150 وات در چند نوع ساخته می شوند؟

انواع چراغ های سولار از نوع معابر در توان 150 وات چه خصوصیاتی خواهند داشت؟

 

لامپ های سولار از نوع معابر در توان 150 وات در چند نوع ساخته می شوند؟

لازم به ذکر است که انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان 150 وات به دلیل اینکه شدت نور قابل توجهی دارند یک محصول روشنایی پرمصرف به شمار می آیند.

این نوع از سیستم های روشنایی خورشیدی از نوع معابر و در توان 150 وات در انواع و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند که هر کدام از آن ها مزیت هایی را به همراه دارند.

در این قسمت از نوشته می توانیم برای شما خوانندگان مشخص کنیم که این نوع از لامپ های خورشیدی 150 واتی در چند نوع طراحی می شوند.

انواع این چراغ های سولار 150 واتی شامل:

نوع پنل جدا

بدنه پلاستیک

بدنه آلومینیومی

مجهز به سنسور فتوسل

نوع پنل متصل

مجهز به سنسور حرکتی

 

انواع لامپ خورشیدی معابر در توان 150 وات چه خصوصیاتی خواهند داشت؟

باید گفت که انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان 150 وات خصوصیات قابل توجهی دارند که در این بخش از نوشته بصورت مختصر به تعدادی از این خصوصیات اشاره خواهیم کرد.

خصوصیات این نوع از لامپ های معابر از نوع خورشیدی در توان 150 وات شامل:

نصب تا ارتفاع 10 تا 12 متر

تامین روشنایی تا 12 ساعت

جذب نور در 5 ساعت

مورد استفاده در فضای بیرونی

ضمانت 12 ماهه

مورد استفاده در فضای درونی

نصب با ساده ترین روش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *