لامپ خورشیدی معابر دارای تنوع زیادی است. این تنوع می تواند شامل تنوع در توان تولیدی و همچنین تنوع در نوع ساختار باشد. به هر حال نوع ساختار نیز بر روی عملکرد و کارکرد نهایی سیستم موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نوع از چراغ های سولار در سال های اخیر در بین مصرف کنندگان و خریداران نیز گسترش پیدا کرده است. دلیل اصلی افزایش استقبال از این نوع سیستم های چراغ تولیدکننده نور و روشنایی این است که این محصولات می توانند نور تابشی خورشید را به روشنایی تبدیل کنند بنابراین برای راه اندازی این نوع از چراغ های خورشیدی از نوع معابر نیازی به سیم کشی برق سراسری نداریم.

همچنین می توان گفت که این نوع از چراغ های معابر می توانند روشنایی لازم را با کمترین هزینه تولید کنند، بنابراین استفاده از آن ها روز به روز گسترش پیدا می کند.

این نوع از لامپ های خورشیدی از نوع معابر در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از این توان ها انواع لامپ های روشنایی در توان 300 وات می باشد.

تصمیم داریم تا اطلاعات جامعی را از این محصولات روشنایی در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین دو عنوان زیر را مشخص خواهیم کرد.

این عنوان ها شامل:

انواع چراغ های تولید روشنایی در توان 300 وات با چه مزیت هایی به فروش می رسند؟

محیط های مناسب جهت نصب انواع چراغ های سولار 300 واتی کدام محیط ها می باشد؟

 

انواع چراغ های تولید روشنایی در توان 300 وات با چه مزیت هایی به فروش می رسند؟

لازم به ذکر است که بگوییم مزیت هایی که می توان برای انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان 300 وات نام برد بسیار قابل توجه است و همین مزیت ها است که باعث شده این نوع از چراغ های خورشیدی جایگزین چراغ هایی شوند که با برق شهری روشنایی را تامین می کنند.

در این قسمت قصد داریم تا مزیت هایی که برای این نوع از چراغ های روشنایی می توان در نظر گرفت را مشخص کنیم.

مزیت های این نوع از محصولات لامپ روشنایی شامل:

راه اندازی آسان

قیمت مناسب

12 ماه ضمانت

روشنایی زیاد

طول عمر بالا

تامین روشنایی برای مدت طولانی

قابل نصب در محیط های بیرونی

دارای خاصیت ضدآب

 

محیط های مناسب جهت نصب انواع لامپ خورشیدی معابر 300 واتی کدام محیط ها می باشد؟

با توجه به اینکه این نوع از لامپ های معابر از نوع خورشیدی و در توان 300 وات با گواهی ضدآب IP67 طراحی و ساخته می شوند بنابراین می توان از این محصولات در فضای بیرونی برای تامین روشنایی استفاده کرد

این محیط های مناسب جهت نصب این سیستم ها را می توان بصورت زیر نام برد.

بزرگ راه ها

معابر

کوچه ها

پارک ها

زمین بازی

جاده ها

خیابان ها

پیاده روها

ورودی منازل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *