نور افکن خورشیدی در سال های اخیر با قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به سال های قبل به فروش می رسد. دلیل این کاهش قیمت را می توان به افزایش میزان مصرف و در پی آن افزایش میزان تولید مرتبط دانست.

سوالی که پیش می آید و ذهن شما خوانندگان را به خود مشغول می کند این است که دلیل اصلی این موضوع که میزان خرید و مصرف انواع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری افزایش یافته است، چه چیزی می باشد؟

می توان گفت که افزایش تولید یک محصول مخصوصا انواع نوافکن های خورشیدی از نوع پروژکتوری بستگی به افزایش میزان مصرف این محصولات دارد و دلیل اصلی و مهم افزایش میزان خرید یک محصول را می توان به ارتقاء سطح کیفیت و کارایی محصول دانست.

امروزه با پیشرفت علم و همچنین تلفیق علم با تکنولوژی متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی توانسته اند بهترین نوع چراغ های خورشیدی از نوع پروژکتوری را تولید کنند.

لازم به ذکر است که استفاده از این لامپ های تولید نور و روشنایی در شهرهای کویری همچون تهران بیشتر کاربرد دارند ولی در شهر های دیگر هم می توان مورد استفاده قرار گرفت.

اطلاعات جامع تر از این محصولات را در ادامه همین متن در اختیار شما قرار می دهیم. عنوان ها بیانگر این اطلاعات هستند.

هر کدام از این نوع چراغ های روشنایی از نوع پروژکتوری دارای چه شدت نوری هستند؟

ارتفاع نصب هر کدام از این چراغ های روشنایی از نوع پروژکتوری به چه صورت است؟

 

هر کدام از این نوع چراغ های روشنایی از نوع پروژکتوری دارای چه شدت نوری هستند؟

لازم به ذکر است که شدت نور انواع نورافکن های خورشیدی با واحد لومن اندازه گیری می شود و در این قسمت از نوشته قصد داریم در مورد شدت نور این نوع از محصولات چراغ خورشیدی پروژکتوری صحبت کنیم.

شدت نور انواع نورافکن های خورشیدی شامل:

30 وات: 1200لومن

60 وات: 2400 لومن

100 واتت: 4000 لومن

150 وات: 6000 لومن

200 وات: 8000 لومن

300 وات: 12000 لومن

400 وات: 16000 لومن

 

ارتفاع نصب هر کدام از این نورافکن های خورشیدی در توان های مختلف به چه صورت است؟

با توجه به اینکه هر توان تولیدی از این نوع نورافکن های چراغ خورشیدی شدت نور مخصوص به خود را دارند، بنابراین ارتفاع نصب هر کدام از آن ها بسیار متفاوت خواهد بود.

در واقع هر چه توان تولیدی یک لامپ خورشیدی بیشتر باشد به دلیل شدت نور بالا نیز ارتفاع نصب افزایش خواهد یافت. در این قسمت در مورد ارتفاع نصب این محصولات در توان های مختلف صحبت خواهیم کرد.

ارتفاع نصب پروژکتور های خورشیدی در توان های مختلف شامل:

30 وات: 5 متری

60 وات: 6 متری

100 وات: 6 متری

150 وات: 8 متری

200 وات: 10 متری

300 وات: 10 متری

400 وات: 12 متری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *