پکیج خورشیدی 30 وات مورد استفاده افراد مختلف است و می تواند در یک روز 240 وات برق را تولید کند. این محصولات ارزان قیمت هستند.

 

پکیج خورشیدی 30 وات چیست؟

همانطور که می دانید تولید الکتریسیته با استفاده از ژنراتورهای قدیمی بسیار پر صدا بوده و همچنین با توجه به این که در این محصولات گازوئیل به برق تبدیل می شود تولید الکتریسیته بسیار پر هزینه خواهد بود.

امروزه نوع جدید از ژنراتوها ساخته شده اند که برای تولید الکتریسیته از سوخت استفاده نمی کنند و فقط نور تابشی آفتاب را به برق تبدیل می کنند.

این سیستم های تولید جریان الکتریسیته در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند که یکی از پر مصرف ترین آن ها نیز با نام تجاری پکیج خورشیدی 30 وات شناخته می شوند.پکیج خورشیدی

 

کاربردهای ژنراتور سولار 30 وات

با توجه به این که انواع پکیج های خورشیدی سبک وزن هستند و حمل و جابه جایی آن ها بسیار راحت و آسان است، در نتیجه مناسب برای گروه های مختلف است.

لازم به ذکر است که بگوییم این محصولات در توان الکتریکی 30 وات قادر هستند تا چند عدد لامپ 5 وات را روشن کنند و تلفن همراه را شارژ نمایند.

بنابراین با توجه به این موارد مصرفی انواع سیستم های تولید برق از نوع سولار و 30واتی مناسب برای گروه های زیر می باشد.

عشایران

دامداران

مسافران

کوهنوردان

کشاورزان

باغدارها

پکیج خورشیدی

 

فروش ژنراتور خورشیدی 30 وات

لازم است گفته شود که انواع پکیج های خورشیدی 30 وات امروزه به دلیل کاربردها و موارد مصرفی متنوعی که دارند توانسته اند در کمترین زمان ممکن جایگزین خوبی برای ژنراتوهای قدیمی شوند.

این نوع از محصولات با ویژگی های بسیار بارزی تولید می شوند که می توان بصورت زیر معرفی کرد.

وزن سبک

گارانتی 18 ماهه

کیفیت بالا

امکان ذخیره انرژی

راه اندازی راحت

قیمت مناسب

موارد مصرفی متنوع

ماندگاری زیاد

لازم به ذکر است که فروش این نوع از سیستم ها در نمایندگی های شرکت souracell با قیمت ارزان تقریبا بین 2.600.000 تومان تا 5.900.000 تومان به فروش می رسد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *