پکیج خورشیدی 50 وات یک نوع جدید از سیستم های تولید برق است که می توان با هزینه ای کم برق مصرفی را تولید کرد.

 

تعریف پکیج خورشیدی 50 وات

امروزه به جای ژنراتورهای دیزلی نسل جدید از سیستم های تولید برق وارد بازارهای فروش شده اند که با نام پکیج خورشیدی شناخته می شوند.

این سیستم های تولید برق در توان تولیدی مختلف طراحی و ساخته می شوند که کاربردی ترین آن ها در توان 50 وات نیز ساخته می شوند.

این محصولات یکی از پرمصرف ترین انواع سیستم های تولید برق است که با دریافت نور خورشید و با هزینه ای کم می توانند برق مورد نیاز را تولید کرده و در باتری ذخیره کنند.

 

مشخصات تجهیزات ژنراتور خورشیدی 50 وات

برای ساخت هر نوع از ژنراتورهای خورشیدی در هر توانی باید از تجهیزات مناسب استفاده کنیم و برای اینکه عملکرد سیستم به بهترین شکل ممکن باشد باید ظرفیت تجهیزات مورد استفاده متناسب با ظرفیت کل سیستم تولید برق باشد.

در قسمت دوم قصد داریم تا مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع از زژراتورهای سولار را مشخص کنیم.

مشخصات تجهیزات بصورت زیر معرفی خواهند شد.

پنل: 12 ولت 50 وات

باتری: 12 ولت 28 آمپر

شارژرفلشر: 12 ولت 5 آمپر

لامپ: کم مصرف 12 ولت

کابل مخصوص لامپ: ضدآب

آدابتور برق شهری

باکس باتری: ضدآب

کابل شارژ تلفن همراه

مبدل فندکی

 

قیمت ارزان پکیج سولار 50 وات

لازم به ذکر است که پکیج های سولار 50 وات در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند بنابراین نمی توان برای آن ها قیمت مشخصی تعیین کرد.

البته بصورت کلی خرید و فروش  این محصولات در بازارهای داخلی با قیمت 5.500.000 تومان صورت می گیرد ولی ممکن است با تغییر نوع ساختار و نوع تجهیزات، قیمت نیز تغییر کند.

شما مصرف کنندگان می توانید این نوع از سیستم ها را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی های شرکت سوراسل در تمامی شهرها خریداری و تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *