قیمت پروژکتور خورشیدی در توان 150 وات نسبت به سایر توان ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این نوع محصولات خورشیدی روشنایی قابلیت ها و کارایی های بسیار زیادی دارند که باعث شده بسیار مورد استفاده قرار گیرند. انواع پروزکتورهای خورشیدی در توان های مختلف در کشورهایی همچون ایران و چین ساخته می شوند. پروژکتورهای خورشیدی ساخت کشور چین دارای قیمت تمام شده ارزان تر است ولی کیفیت های متفاوتی نسبت به پروژکتورهای خورشیدی ساخت ایران دارد. انواع پروژکتورهای خورشیدی قابلیت های فراوانی دارند، این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بسیار سبک بوده و در تمامی فضاها و محیط ها قابلیت استفاده را دارد. در این مقاله در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع پروژکتورهای خورشیدی و همچنین تجهیزات جانبی و قابلیت های آن ها صحبت خواهد شد. ما را همراهی کنید.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتور خورشیدی

در انواع پروژکتورهای خورشیدی از تجهیزات خورشیدی متنوع استفاده شده است. کیفیت تجهیزات خورشیدی بر ماندگاری و طول عمر محصولات خورشیدی تاثیرگذار است. گفتنی است که هر چه کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بالا باشد ماندگاری و طول عمر این نوع محصولات خورشیدی بیشتر خواهد بود. در این بخش به معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی اشاره خواهد شد.

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) پلی کریستال در توان 30 وات
  2. باتری خورشیدی 12 ولت 12 آمپر از نوع سیلد اسید
  3. پروژکتور 12 ولت dc در توان های مختلف
  4. کابل ضدآب به طول بیش از 4 متر
  5. پایه نگهدارنده از جنس آلومینیوم

لازم به ذکر است که از پنل خورشیدی جهت تبدیل نور خورشید به جریان الکتریسیته استفاده می شود و همچنین از باتری خورشیدی جهت ذخیره انرژی استفاده می شود. گفتنی است که از انواع پروژکتورهای خورشیدی می توان در شرایط بد آب و هوایی (بارانی و برفی) و همچنین شب هنگام استفاده کرد.

 

تجهیزات جانبی انواع پروژکتور خورشیدی 150 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف تولید می شوند و یکی از پر مصرف ترین و بهترین نوع این محصول خورشیدی، پروژکتور خورشیدی در توان 150 وات است. در این بخش قصد داریم تجهیزات جانبی و قابلیت های این نوع محصول خورشیدی را معرفی کنیم.

  1. انواع پروژکتور خورشیدی 150 وات دارای نور زرد، سفید و ترکیبی است.
  2. در این نوع محصول روشنایی خورشیدی امکان انتخاب رنگ و زمان بندی از طریق ریموت است.
  3. مدت زمان شارژ شدن این نوع محصولات خورشیدی 5 ساعت است.
  4. مدت زمان نوردهی این نوع محصولات خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.
  5. این نوع محصولات خورشیدی دارای ریموت کنترل هستند.
  6. مقاوت عایقی انواع پروژکتورهای خورشیدی 150 وات IP67 است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *