سیستم پنل خورشیدی به این صورت است که می تواند انرژی (نورانی) خورشید را دریافت کرده و آن را به الکتریسیته تبدیل کند که برای مصرف های تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد. پنل خورشیدی به یک ماژول فتوولتاییک گفته می شود، یا یک پنل آب گرم خورشیدی، یا به مجموعه ای مازول های PV که به لحاظ الکتریکی، روی یک ساختار تکیه گاهی نصب شده اند.  

قیمت پنل خورشیدی قابل حمل بنا به انواع و کارایی متفاوت خواهد بود اما با مراجعه به نمایندگی های این محصولات می توانید خریدی با قیمت مناسب تر انجام دهید. 

قیمت پنل خورشیدی قابل حمل در انواع مدل های مختلف

خرید پنل خورشیدی عشایری قابل حمل با ارزان ترین قیمت

خرید پنل خورشیدی عشایری قابل حمل با ارزان ترین قیمتبزرگ ترین شرکت های تولید کننده پنل و سیستم خورشیدی قابل حمل با هدف گسترش استفاده از انرژی سبز، سعی در تولید محصولات با قابلیت و کیفیت و در عین حال قیمتی مناسب برای همه اقشار جامعه به ویژه عشایر، می پردازند. این تولید کنندگان پیشرفت مصرف انرژی خورشیدی را در سطح جهانی هدف خود قرار داده اند، و با فراهم کردن امکان خرید پنل و پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل در قیمتی ارزان گامی بزرگ در جهت توسعه این ایدئولوژی برداشته اند. 

پکیج پیشنهادی برق خورشیدی برای خریداران

پکیج پیشنهادی برق خورشیدی برای خریدارانولتاژ برق در کشور های مختلف متفاوت است، ما در کشورمان در ساختمان ها و اکثر فعالیت های روزانه با ولتاژ 220 ولت سروکار داریم، از همین جهت پکیج پیشنهادی برق خورشیدی برای مصرف کنندگلن و خریداران، خرید پنل خورشیدی  220 ولت است، که از مهم ترین مصارف آن می توان به لامپ های LED و یا شارژ انواع گوشی همراه، تامین برق تلویزیون، پنکه، لپ تاپ و دیگر لوازم برقی 220 ولت تا توان 200 وات اشاره کرد.

تامین برق در مسافرت با پنل های خورشیدی پرتابل

تامین برق در مسافرت با پنل های خورشیدی پرتابلپکیج خورشیدی مسافرتی پرتابل، پکیج کوچکی از سیستم برق خورشیدی مستقل از شبکه است، از جمله مزایای این دستگاه عملکرد با ثبات و سازگاری بالا با مناطق آب و هوایی مختلف، نصب آسان و بازده بالا مناسب عشایر و افراد طبیعت گرد، کوهنوردان می باشد. از آنجا که صفحات پنل خورشیدی مسافرتی به صورت مداوم انرژی تولید نمی کنند، معمولا به یک منبع ذخیره سازی انرژی نظیر باتری نیازمندند. 

نمایندگی فروش پنل های خورشیدی قابل حمل در ایران

نمایندگی فروش پنل های خورشیدی قابل حمل در ایراناز مهم ترین مزایای پنل و ژنراتور خورشیدی قابل حمل می توان به وزن کم، قابلیت جابه جایی ، نصب آسان اشاره کرد، این مزیت به شما کمک می کند بدون نیاز به متخصص به راحتی این سیستم های خورشید را را نصب و استفاده نمایید اما کی از مهم ترین نکات خرید این سیستم از نمایندگی ها مطمئن است، که کیفیت و اصالت محصول را تایید کند. نمایندگی فروش پنل های قابل حمل در اکثر استان های ایران با ارائه خدمات فروش و پس از فروش و همکاری با معتبر ترین تولید کننده ها، مشغول فعالیت هستند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *