شناخت انرژی خورشیدی و استفاده و به کار گیری از آن به هزاران سال پیش بر می گردد، شاید به زمان هایی برگردد که مصریان باستان از آن برای گرم کردن آب استفاده می کردند، اما طی سال های اخیر تحقیقات علمی نشان داده، انرژی که در هسته ی مرکزی خورشید قرار گرفته می تواند تا ۱۴ میلیارد سال استفاده شود، خوشبختانه امروزه سیستم هایی وجود دارد که با نصب پکیج برق خورشیدی سیار می تواند مقدار قابل توجهی برق خورشیدی تامین کرد.

قیمت پکیج برق خورشیدی سیار

آشنایی با انواع پکیج برق خورشیدی سیار

آشنایی با انواع پکیج برق خورشیدی سیار خورشید به عنوان یکی از بزرگترین منابع انرژی تمیز، پاک و مقرون به صرفه است که می توانید آینده سوخت و انرژی بشر را متحول کند. همانطور که گفتیم، خورشید بزرگترین منبع انرژی پاک، تمیز و مقرون به صرفه است و بشر از سالیان سال است که از این منبع انرژی خدادای برای مصارف گوناگون استفاده می کرده اما اکنون این استفاده نسبت به قبل گسترده تر و وسیع تر شد، برق خورشیدی، آبگرمکن های خورشیدی، خشک کن خورشیدی و هزاران استفاده دیگر که از این منبع عظیم انجام می شود. مهم ترین استفاده از انرژی خورشیدی، تبدیل انرژی خورشیدی به برق خورشیدی است که امروزه به طور وسیعی در حال انجام شدن است. 

پکیج برق خورشیدی سیار قابل نصب در تمامی خانه برای گرفتن انرژی خورشیدی است. پکیج برق خورشیدی بهترین راهکار برای تولید برق برای مناطقی است که دسترسی به برقی شهری ندارند و این پکیج ها می توانند تا ۲۲۰ ولت انرژی تولید کنند در واقع این پکیج ها برای مناطق عشایری، روستاهای دورافتاده، ویلا ها و خانه باغ ها قابل استفاده هستند، این پکیج های برق انواع مختلفی دارد. 

انواع پکیج برق خورشیدی به صورت دیواری، گازی، زمینی و نوع پنل خورشیدی استفاده شده تعیین می گردد. 

خرید پکیج برق خورشیدی سیار

خرید پکیج برق خورشیدی سیار پکیج برق خورشیدی سیار  با قابلیت تبدیل انرژی خورشیدی به برق ۲۲۰ ولت شهری بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری و فقط فقط با نور خورشید کار می کند. پکیج برق خورشیدی ۲۰ وات قابل حمل به صفحه خورشیدی مونوکریستال با تولید ۱۰۰ وات انرژی در ساعات شبانه روز مجهز می باشد. 

پکیج خورشیدی در واقع مانند یک موتور برق و ژنراتور می تواند برق یک واحد مسکونی یا یک منطقه مسکونی را به تنهایی تامین م کند، در واقع این پکیج ها بدون هیچ آلودگی و سر و صدایی کار می کند و حتی نیاز به هیچ نظارت و سوختی ندارد.

برای خرید پکیج خورشیدی دارای پنل خورشیدی بزرگ، شارژ کنترلی، اینورتر، شارژر، باتری و همچنین تجهیزات لازم برای نصب راه اندازی، از طریق همین درگاه اقدام نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *