قیمت پکیج خورشیدی به نسبت کارایی آن و اینکه محصولی بدون آلودگی است بسیار مناسب است.علی الخصوص که می تواند علاوه بر برگشت هزینه خرید خود در طی چند سال به نوعی درآمدزا هم باشد. چرا که از منبع تجدید پذیر و بی پایان نور خورشید، انرژی الکتریکی تولید می کند. در نتیجه استفاده دراز مدت از آن فواید اقتصادی و زیست محیطی فروان خواهد داشت به شرط آنکه تبلیغات و آگاهی لازم در رابطه با لزوم مصرف آن انجام شود. 

قیمت پکیج خورشیدی در نمایندگی های فروش

نمایندگی فروش پکیج خورشیدی در انواع قابل حمل

نمایندگی فروش پکیج خورشیدی در انواع قابل حملقیمت پنل خورشیدی به کاربرد و توان آن بستگی دارد. مثلا پنل خورشیدی برای باغ، پنل خورشیدی خانگی و پکیج خورشیدی قابل حمل، محدوده قیمتی خاص خود را دارند.  پکیج های قابل حمل بیشتر در مناطق عشایری و یا در مسافرت استفاده می شوند. برای ارتباط با نمایندگی های فروش، مشتریان می توانند به سایت های فروش آنلاین مراجعه کرده محصول مورد نظر را خریداری کنند. معمولا توان پنل های قابل حمل در حدود ۱۰ تا ۲۰ وات و با قیمت بسیار به صرفه بفروش می رسد. میزان توان انواع دیگر پکیج بسته به کاربرد تغییر می کند. مثلا کاربرد پنل خورشیدی 600 وات در  پمپ آب، پنل خورشیدی 5000 وات در تهیه انرژی لوازم خانگی و پنل خورشیدی 10000 وات در لوازم برقی آشپزخانه و … کاربرد دارد‌.

قیمت و خرید پکیج خورشیدی قوی 10000 وات

قیمت و خرید پکیج خورشیدی قوی 10000 واتپکیج های خورشیدی قوی بواسطه توان بالایی که دارند و در مدت زمان بیشتری قادر به تأمین انرژی هستند، نسبت به سایر انواعی که توان کمتری دارند در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. اما با این وجود پکیج خورشیدی 10000 وات به جهت اینکه در سال های مصرف درآمدزا می باشد، طرفداران خاص خود را دارد. مشتریان این محصول برای اینکه خریدی آگاهانه و با کمترین قیمت را تجربه کنند، می توانند به درگاه های اینترنتی آن مراجعه نمایند. در این سایت ها اطلاعاتی دررابطه با خرید قسطی و نحوه پرداخت پیش قسط قرار داده شده است. 

فروش انواع پکیج های خورشیدی برق در توان های مختلف

فروش انواع پکیج های خورشیدی برق در توان های مختلفبرای تهیه پکیج خورشیدی در توان های مختلف ابتدا باید تعداد پنل در هر توانی که مد نظر مشتری است سفارش داده شود. کارخانه های تولیدی بهترین مارک پنل خورشیدی این محصول را با جذب اطمینان خاطر مشتری از بابت گارانتی، امکانات ویژه، توان و ولتاژ انتخابی بسته به نوع کاربرد عرضه می کنند. هم چنین با توجه به ظرفیت بالای تولید برای مشتریان عمده هیچ مسأله ای از نظر تعداد محصول سفارش داده شده وجود نخواهد داشت. برخی از مراکز فروش در زمان های خاصی تخفیفات قابل ملاحظه ای ارائه می دهند که گاهی در خرید های بعدی بیشتر هم می شود. با مراجعه به درگاه اینترنتی فروشگاه ها می توان از آن ها کسب اطلاع کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *