پکیج خورشیدی سیار امروزه توسط شرکت های زیادی در سراسر جهان با کیفیت های متفاوت تولید می شود و در بازارهای فروش بین المللی با قیمت های متنوع توزیع می شود. عوامل زیادی بر روی کیفیت محصول تاثیر گذار است که یکی از مهمترین این عوامل کشور سازنده است.

همانطور که می دانید دو کشور چین و ایران جزو بزرگترین و معتبرترین سازنده های انواع محصولات روشنایی هستند که در این بین اغلب این محصولات دارای ابعاد کوچک بوده و قابلیت حمل و جابه جایی راحتی دارند، بنابراین به آن ها محصولات روشنایی سیار و قابل حمل گفته می شود.

در این بین گفتنی است که انواع سیستم های روشنایی سیار در توان های مختلف ساخته شده و یکی از پرمصرف ترین آن ها در توان 10 وات تولید می شود که قابلیت های بالایی دارند.

در این مقاله قصد داریم در مورد هر یک از عنوان ها و موارد زیر بصورت کوتاه صحبت کنیم.

این عنوان های شامل:

  1. بررسی قدرت بازدهی انواع سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات
  2. فروش ویژه انواع سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات
  3. قیمت ساخت انواع سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات

 

بررسی قدرت بازدهی انواع سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات

همانطور که می دانید یکی از پرمصرف ترین انواع پکیج های خورشیدی سیار، در توان 10 وات تولید می شوند که دارای دو عدد لامپ کم مصرف 5 وات می باشد و همچنین قابلیت شارژ تلفن همراه را دارد.

در این بین قدرت بازدهی یک محصول روشنایی برای مصرف کننده بسیار مهم است که این قدرت بازدهی نشانگر میزان عملکرد و کارایی آن محصول است و به عوامل متعددی بستگی دارد.

در این بخش قصد داریم در مورد عوامل موثر و تاثیرگذار بر روی قدرت بازدهی انواع سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات صحبت کنیم.

این عوامل موثر شامل:

  1. نوع  قطعات مورد استفاده
  2. کیفیت قطعات مورد استفاده
  3. نوع طراحی
  4. نوع ساخت
  5. قیمت نهایی محصول

 

فروش ویژه انواع پکیج خورشیدی سیار در توان 10 وات

همانطور که می دانید این نوع از سیستم های روشنایی سیار در توان 10 وات دارای قابلیت ها و کارایی های بسیار زیادی هستند و توجه به این کارایی ها باعث شده تا استفاده از آن ها رونق پیدا کند و در نتیجه تعداد زیادی از شرکت ها فروشنده و سازنده این نوع از سیستم های روشنایی شوند.

در این بین فروشندگان برای جلب رضایت مشتری ها این نوع از محصولات را بصورت فروش ویژه در بازارها توزیع می کنند. این فروش ویژه باعث کاهش قیمت نهایی شده و به طرق مختلف صورت می گیرد.

در این بخش به چند روش موثر فروش ویژه این نوع از پکیج های روشنایی اشاره می کنیم.

این فروش ویژه شامل:

  1. فروش بصورت حضوری
  2. فروش در نمایندگی های شرکت souracell
  3. فروش بصورت تلفنی
  4. فروش بصورت اینترنتی

 

قیمت ساخت انواع سیستم های روشنایی سیار 10 وات

همانطور که در مقاله های قبل گفته شده است این نوع از پکیج های خورشیدی سیار در توان 10 وات دارپکیای رنج قیمت ساخت تقریبی 970,000 تومان تا 1,050,000 تومان می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *