قیمت پکیج خورشیدی عشایری 10 وات نسبت به سایر توان ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. انواع پکیج های خورشیدی در توان و مدل های مختلف در کشورهای آسیایی تولید می شوند. یکی از بزرگترین کشورهای سازنده انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری کشور چین و ایران است. محصولات ساخته شده چینی از نظر قیمت بسیار ارزان هستند ولی پکیج های خورشیدی عشایری ساخته شده در ایران بسیار باکیفیت بوده و دارای 18 ماه ضمانت هستند.

همانطور که قبلا اشاره شد، پکیج های خورشیدی عشایری در هر طرح و توانی که باشند دارای قابلیت ها و کارایی های بالایی هستند که همین امر باعث افزایش استقبال از این محصولات و در نتیجه افزایش فروش شده است. در این بین لازم به ذکر است که ایران علاوه بر بزرگترین تولیدکننده انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری است بلکه بزرگترین مصرف کننده این نوع محصولات خورشیدی نیز است. در این مقاله قصد داریم تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی 10 وات و همچنین موارد مصرفی آن ها اشاره کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پکیج خورشیدی عشایری 10 وات

در انواع پکیج های خورشیدی عشایری مخصوصا پکیج های خورشیدی ساخته شده در ایران از تجهیزات درجه یک و با کیفیت بالا ساخته شده است. لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی داخلی علاوه بر قیمت مناسب و ارزان دارای طول عمر و ماندگاری بالایی  هستند. در این بخش قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 10 وات صحبت کنیم.

  1. پنل خورشیدی مورد استفاده در این نوع پکیج های خورشیدی 10 وات است.
  2. در ساخت انواع پکیج های خورشیدی 10 وات از باتری سیلد اسید 7 آمپر استفاده شده است.
  3. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از شارژکنترلر 5 آمپر از نوع PWM استفاده می شود.
  4. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از لامپ های کم مصرف استفاده می شود.

معرفی ویژگی های انواع پکیج خورشیدی عشایری 10 وات

معرفی ویژگی های تمامی پکیج های خورشیدی در هر مدل و توانی بسیار مهم است. بطوری که خریداران با توجه به این ویژگی ها می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش قصد داریم مهمترین این ویژگی ها را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

  1. قابلیت اتصال دو عدد لامپ 12 ولت کم مصرف
  2. قابلیت شارژ توسط نور خورشید و برق شهری
  3. قابلیت شارژ انواع تلفن های همراه
  4. قابلیت شارژ انواع چراغ قوه
  5. وزن سبک و قابلیت جابه جایی آسان
  6. قابلیت ایجاد روشنایی تا 6 ساعت در شبانه روز
  7. قابلیت شارژ پکیج خورشیدی در 4 ساعت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *