قیمت پکیج خورشیدی عشایری در توان 100 وات نسبت به سایر پکیج های خورشیدی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این نوع پکیج های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف توسط شرکت های زیادی تولید می شوند. کشورهای زیادی از جمله کشورهای آسیایی بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان های مختلف به خصوص در توان 100 وات هستند که کشورمان ایران نیز یکی از بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی عشایری است.

علاوه بر کشورمان ایران، کشور چین یکی از رقبا در زمینه تولید این نوع محصولات روشنایی خورشیدی است. انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل دارای قابلیت ها و کارایی های بالایی است که باعث افزایش استقبال از این نوع محصلات خورشیدی در سراسر ایران و جهان شده است. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی عشایری ساخت داخل و همچنین قابلیت های انواع پکیج خورشیدی عشایری 100 وات صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی مهمترین قابلیت انواع پکیج خورشیدی عشایری ساخت داخل

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، کشورهای زیادی سازنده انواع پکیج های خورشیدی در توان ها و طرح های متنوع هستند. همچنین می توان گفت که کشورمان ایران بهترین موقعیت آب و هوایی برای استفاده از سیستم های خورشیدی را دارد، بنابراین اسقبال از این نوع محصولات خورشیدی در سراسر ایران افزایش یافته و روزانه تعداد زیادی از این نوع محصولات خورشیدی در تمامی بازارهای تجاری به فروش می رسد. در این بخش قصد داریم به مهمترین ویژگی ها و قابلیت های انواع پکیج خورشیدی عشایری ساخت داخل اشاره کنیم.

  1. در ساخت این نوع پکیج های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی با کیفیت بالا استفاده شده است.
  2. این نوع پکیج های خورشیدی ساخت داخل بوده و دارای قیمت مناسب و ارزان هستند.
  3. وزن انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل بسیار سبک است و بنابراین این نوع محصولات خورشیدی به راحتی قابل حمل هستند.
  4. انواع پکیج های خورشیدی ساخت داخل دارای 3 سال خدمات پس از فروش می باشند.
  5. این نوع محصولات خورشیدی داخلی دارای 12 ماه ضمانت هستند.

 

معرفی مهمترین قابلیت های انواع پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

انواع پکیج های خورشیدی عشایری 100 وات قابلیت هایی دارند که این نوع محصولات خورشیدی را نسبت به سایر محصولات متمایز کرده است. در این بخش به تعدادی از این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

  1. قابلیت روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات به مدت 8 تا 10 ساعت
  2. قابلیت روشن سازی 3 عدد لامپ 9 وات dc با قابلیت تایم دهی
  3. قابلیت روشن سازی یک عدد تلویزیون به مدت 6 ساعت
  4. قابلیت روشن سازی 1 عدد پرژکتور 50 وات DC

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *