قیمت پکیج خورشیدی عشایری در توان 40 وات نسبت به سایر توان ها به دلیل قابلیت ها و کارایی این نوع محصولات خورشیدی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. انواع پکیج های خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف توسط شرکت های بسیار زیادی تولید می شوند. کشورهایی همچون چین و ایران بزرگترین سازنده های انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 40 وات هستند.

لازم به ذکر است که کشورمان ایران به دلیل موقعیت آب و هوایی گرم و خشک از انواع محصولات خورشیدی به ویژه پکیج های خورشیدی استقبال زیادی کرده است که همین موضوع باعث شده تا این محصولات خورشیدی در توان ها، ابعاد و کیفیت های مطلوب تولید شده و وارد بازاهای تجاری شود. در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار گرفته شده در انواع پکیج های خورشیدی 40 وات و همچنین ویژگی های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی به کار رفته در پکیج خورشیدی عشایری 40 وات

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در ساخت انواع پکیج های خورشیدی بسیار مهم است. به طوری که نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی به کار رفته نوع و کیفیت محصول خورشیدی ساخته شده را تعیین می کند. گفتنی است که پکیج های خورشیدی ساخته شده در داخل کشور از مواد اولیه بسیار مرغوب و تجهیزات خورشیدی با درجه کیفیت عالی ساخته شده و بسیار باکیفیت بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری 40 وات صحبت کنیم.

  1. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از پنل خورشیدی 40 وات از نوع پلی کریستال استفاده می شود.
  2. در ساخت انواع پکیج های خورشیدی 40 وات از باتری 12 ولت 18 آمپر از نوع سیلد اسید استفاده می شود.
  3. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از شارژ کنترلر5 آمپر از نوع PWM استفاده می شود.
  4. لامپ ها استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی 40 وات، 12 ولت بوده و  کم مصرف هستند.

 

معرفی ویژگی های انواع پکیج خورشیدی عشایری 40 وات

تمامی پکیج های خورشیدی عشایری در هر توان و مدلی که باشند ویژگی های مخصوص به خود را دارند که عملکرد و کارایی آن را نشان می دهد. در این بخش قصد داریم به تعدادی از مهمترین ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 40 وات اشاره کنیم.

  1. این نوع پکیج های خورشیدی بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابلیت حمل را دارد.
  2. این نوع پکیج های خورشیدی ساخت داخل هستند و با قیمت ارزان به فروش می رسند.
  3. این نوع محصولات خورشیدی بسیار باکیفیت بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند.
  4. این نوع محصولات خورشیدی 12 ماه ضمانت دارند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *