قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار در توان های مختلف بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین در ابعاد و توان های متفاوت تولید می شوند. این نوع پکیج های خورشیدی دارای قابلیت ها و کارایی های بالایی هستند و در کشورهای زیادی از جمله کشورمان ایران مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل شرکت های زیادی سازنده انواع پکیج های خورشیدی در طرح ها و توان های مختلف هستند.

لازم به ذکر است که به دلیل کارایی های بالای این نوع محصولات خورشیدی و همچنین استقبال فراوان از آن ها انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار توسط شرکت های بزرگ در داخل کشور تولید شده و وارد بازارهای تجاری می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار و همچنین دلایل قیمت ارزان این نوع محصولات صحبت کنیم.

 

معرفی مهمترین ویژگی های انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

تمامی پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که البته بعضی از این ویژگی ها بین تمامی پکیج های خورشیدی مشترک است. گفتنی است که توجه به این ویژگی ها و مشخصات در انتخاب محصول خورشیدی بسیار مهم است بطوری که خریداران و مشتری ها با توجه به این ویژگی ها می توانند انتخاب درست و بهتری داشته باشند. در این بخش به تعدادی از این ویژگی ها مهم اشاره خواهد شد.

  1. انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار دارای وزن بسیار سبکی هستند.
  2. در ساخت انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار از پنل خورشیدی پلی کریستال و یا مونوکریستال استفاده می شود.
  3. باتری مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی از نوع سیلد اسید است.
  4. انواع پکیج های خورشیدی دارای ابعاد کوچک هستند و به راحتی قابلیت جابه جایی را دارند.
  5. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی ساخت ایران بوده و 18 ماه ضمانت دارند.
  6. این نوع محصولات خورشیدی بسیار بادوام هستند و دارای طول عمر و ماندگاری بالایی می باشند.

 

دلایل قیمت ارزان انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، کشورهای زیادی سازنده انواع پکیج های خورشیدی هستند که یکی از این کشورها، ایران است. تولیدکنندگان داخلی در تلاش هستند تا این نوع محصولات روشایی خورشیدی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا در اختیار خریداران قرار دهند. در این بخش به دلایل مهم قیمت ارزان این نوع محصولات اشاره می کنیم.

  1. تولید عمده و فراوان
  2. تولید داخل
  3. استقبال فراوان
  4. استفاده از تجهیزات ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *