پکیج خورشیدی مسافرتی را می توان از جدیدترین محصولات ژنراتور خورشیدی معرفی کرد. وظیفه اصلی این سیستم های تولیدکننده برق دریافت نور تابشی آفتاب و تامین انرژی الکتریسیته است.

در واقع از این نوع پکیج های ژنراتور تولید انرژی می توان در مناطقی استفاده کرد که دسترسی به برق سراسری میسر نیست و یا هزینه سیم کشی و کابل کشی سیستم ها بسیار بالا است.

بنابراین مصرف کنندگان برای راه اندازی حداقل وسایل برقی مورد نیاز خود می توانند با استفاده از این نوع ژنراتورهای تولید انرژی  از نوع مسافرتی و خورشیدی میزان برق مصرفی خود را به راحتی تامین کنند.

کشورهای زیادی سازنده این نوع از محصولات تولید برق از نوع پکیج های خورشیدی هستند که در بین آن ها شرکت های ایرانی بهترین و همچنین باکیفیت ترین ژنراتورهای مسافرتی را در اختیار خریداران و کاربران خود قرار می دهند.

هدف از معرفی دو عنوان زیر این است که بتوانیم اطلاعات بیشتری از این سیستم ها را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم تا بتوانید بهترین نوع محصولات ژنراتور تولید برق را خریدارای کنید.

دو عنوان مورد نظر بصورت زیر معرفی خواهند شد.

برای ساخت انواع ژنراتورهای تولید برق در توان 100 وات به چه تجهیزاتی نیاز است؟

انواع پکیج های تولید برق از نوع ایرانی چه مزیت ها و مزایایی خواهند داشت؟

 

برای ساخت انواع ژنراتورهای تولید برق در توان 100 وات به چه تجهیزاتی نیاز است؟

همانطور که می دانید برای ساخت پکیج های خورشیدی مسافرتی در توان 100 وات باید از تجهیزاتی الکتریکی و خورشیدی استفاده شود که متناسب با ظرفیت تولیدی این سیستم باشد.

با انتخاب دقیق و درست نوع تجهیزات مصرفی می توان راندمان محصول را بالا برد، همچنین می توان طول عمر سیستم را افزایش داد و قیمت نهایی آن را نیز کاهش داد.

در ادامه به تجهیزات مصرفی این نوع از سیستم های روشنایی اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات شامل:

باتری 100 آمپر

پنل 100 وات

شارژکنترلر 10 آمپر

اینورتر 1000 وات

پروژکتور dc 50 وات

کابل ضدآب 5 متری

باکس باتری

 

انواع پکیج های خورشیدی مسافرتی از نوع ایرانی چه مزیت ها و مزایایی خواهند داشت؟

لازم است یادآوری کنیم که انواع ژنراتورهای مسافرتی که توسط شرکت های معتبر ایرانی ساخته می شوند، یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع ژنراتورهای تولید برق هستند که با مزیت های بسیار متنوعی تولید می شوند.

در این قسمت به مهترین این مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

این مزیت ها شامل:

دقت در ساخت

انتخاب تجهیزات باکیفیت

طول عمر بالا

ضمانت 18 ماهه

خدمات پس از فروش

نصب آسان

حمل راحت

قیمت ارزان

راندمان بالا

کیفیت مطلوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *