پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات به نوعی مدل تکامل یافته پکیج قابل حمل دی 3018 می باشد و علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های پکیج دی 3018 دارای خروجی 220 ولت نیز می باشد که این موضوع بسیار قابل توجه است. این امر باعث شده تا این محصول برای افرادی که قصد راه اندازی لوازم برقی با ولتاژ 220 را دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد. پکیج های مسافرتی 30 وات معمولا دارای منبع ذخیره 18 آمپر در ساعت هستند و برای ماشین های ریش تراش شارژی و چراغ قوه های مسافرتی نیز قابل استفاده هستند. 

قیمت پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

ویژگی های پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

ویژگی های پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات پکیج مسافرتی 30 وات قابلیت تامین کردن برق شهری یا همان برق با ولتاژ 220 ولت را دارد و می توانید از آن برای راه اندازی وسایل برقی کوچک از آن استفاده کنید زیرا وسایل برقی بزرگ علاوه بر ولتاژ 220 ولت نیاز به آمپر بالایی نیز دارند و از آنجا که این نوع پکیج تا 18 آمپر را پشتیبانی می کند شما تنها می تواند از آن برای راه اندازی وسایل برقی کوچک استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های پکیج مسافرتی می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد زیرا از وزن بسیار کمی برخوردار است و این موضوع حمل و نقل آن را آسان نموده است. نصب آسان این پکیج از دیگر مزیت ها و ویژگی های این پکیج می باشد که خریدار می تواند آن را بدون نیاز به کمک نصاب آن را نصب و راه  اندازی کند. این نوع پکیج خروجی های متفاوتی دارد اعم از 5 ولت 12 ولت و 220 ولت که بیش ترین استفاده آن برای لامپ های ال ای دی 12 ولت می باشد که برای روشنایی مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج مسافرتی 30 وات دارای نشانگر میزان باطری، نشانگر وضعیت پنل خورشیدی، درگاه خروجی کالیبره شده برای شارژ موبایل و کلید آن و آف برای افزایش و طول عمر باطری می باشد. 

خرید پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

خرید پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات اگر به دنبال خرید پکیج مسافرتی با بهترین کیفیت و کارایی بالا هستید و همچنین در عین حال قیمت پکیج مسافرتی برای شما اهمیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه ما دیدن کنید و انتخابی مطمئن داشته باشید و از کیفیت محصولات ما برخوردار شوید زیرا محصولات ما همسو با کیفیت بالای خود از قیمتی مناسب برخوردار اند. هدف اصلی ما در درجه اول جلب رضایت مشتری و اعتماد سازی است زیرا اعتماد شما اعتبار ماست و در درجات بعدی به فکر منافع مادی خود هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *