پکیج خورشیدی پرتابل در بازارهای جهانی و بین المللی قیمت های بسیار متنوعی دارد. دلیل تنوع در قیمت این نوع از پکیج های پرتابل از نوع خورشیدی را می توان به کیفیت تجهیزات استفاده شده، نوع طراحی و حتی کشور سازنده مرتبط دانست.

در این بخش سوالاتی پیش می آید که تلاش می کنیم تا بهترین پاسخ را برای این سوالات داشته باشیم. مهمترین سوالی که پیش می آید این است که این نوع از پکیج های پرتابل از نوع خورشیدی به چه دلیل پرتابل نامیده می شوند؟ و یا به چه دلیل نام خورشیدی بر روی آن ها قرار گرفته است؟

پاسخ را می توان این گونه ارائه داد: این نوع از پکیج ها به دلیل اینکه در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته می شوند بنابراین قابلیت حمل و نیز جابه جایی بسیار آسانی دارند، بنابراین به آن ها پرتابل گفته می شود. همچنین این نوع از محصولات برای تامین برق مصرفی با استفاده از پنل خورشیدی نور تابشی آفتاب را جذب می کنند، بنابراین به آن ها خورشیدی گفته می شود.

در این مقاله در مورد عنوان هایی صحبت می کنیم که اطلاعات بارزی را در مورد این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار می دهند.

این عنوان ها شامل:

برای ساخت این نوع از ژنراتورهای پرتابل از نوع خورشیدی  در توان 325 وات چه تجهیزاتی نیاز است؟

قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی از نوع پرتابل 325 واتی کدام موارد است؟

 

برای ساخت این نوع از محصولات پرتابل از نوع خورشیدی در توان 325 وات چه تجهیزاتی نیاز است؟

پکیج های خورشیدی پرتابل در توان 325 وات یکی از بهترین نوع محصولات خورشیدی است که توسط متخصصان و طراحان داخلی طراحی و تولید می شود. برای ساخت این نوع از محصولات ژنراتور برق از نوع خورشیدی در توان 325 وات بایستی از تجهیزات متناسب با سیستم استفاده کرد که علاوه بر افزایش کارایی سیستم باعث کاهش قیمت نهایی محصول نیز می شود.

در این قسمت مهمترین تجهیزات مورد استفاده را نام خواهیم برد.

این تجهیزات شامل:

دو عدد پنل 325 وات

یک عدد اینورتر 24 ولت 1000 وات

دو عدد باتری 100 آمپر

یک عدد شارژکنترلر 30 آمپر

باکس باتری

کابل پنل

یخچال خورشیدی 5 فوت

 

قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی از نوع پرتابل 325 واتی کدام موارد است؟

با توجه به تجهیزات مورد استفاده می توان گفت که قابلیت این محصول بسیار بالا است. در این قسمت به مهمترین قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی پرتابل 325 واتی اشاره می کنیم.

این قابلیت ها شامل:

روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات

قابلیت راه اندازی یخچال 5 فوت

روشن سازی تلویزیون

توانایی شارژ تلفن همراه

قابلیت شارژ چراغ قوه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *