پکیج سولار خورشیدی یک سیستم پر مصرف برای تولید انرژی برق است که مانند ژنراتورهای دیزلی کار می کند با این تفاوت که برای راه اندازی آن نیازی به سوخت های فسیلی مانند نفت و گازوئیل و بنزین نیست و فقط با اسنفاده از تابش نور خورشید انرژی برق تولید می شود.

اما یک سوالی می تواند ذهن ما را به خود مشغول کند و آن را می توان اینطور عنوان کرد که اگر این نوع از ژنراتورهای خورشیدی، انرژی اولیه خود را از نور تابشی آفتاب جذب می کنند، بنابراین آیا در هنگام شب و در مواقعی که آفتاب نیست بازهم برق خواهیم داشت؟

در پاسخ به این سوال اساسی باید گفت که بله. این نوع از ژنراتورهای سولار قابلیت این را دارند که در هنگام شب و یا در محیط هایی که به برق شهری دسترسی نداریم انرژی الکتریسیته مورد نیاز مصرفی را تامین کنند و این امر به دلیل وجود باتری پشتبانی است.

لازم به ذکر است که بگوییم انرژی الکتریسیته تولید شده توسط این محصولات امکان این را دارند که به مدت طولاتی در این باتری ها ذخیره شوند.

در ادامه می توانیم عنوان هایی را مطرح کنیم که می تواند اطلاعات بیشتری را از این محصولات در اختیار شما قرار دهد.

عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

برای ساخت این نوع از محصولات ژنراتور تولید الکتریسیته از نوع سولار چه قطعاتی مورد نیاز است؟

مشخصات فنی قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از محصولات به چه صورت است؟

 

برای ساخت این نوع از محصولات ژنراتور تولید الکتریسیته از نوع سولار چه قطعاتی مورد نیاز است؟

قطعات الکتریکی مورد استفاده در انواع پکیج های سولار خورشیدی باید متناسب با ظرفیت تولید خود سیستم باشد. با این کار علاوه بر راندمان نهایی محصول شاهد این خواهیم بود که قیمت نهایی آن نیز کاهش پیدا کرده است..

در این قسمت از نوشته می خواهیم مشخص کنیم که برای ساخت این نوع از محصولات تولید الکتریسیته از نوع خورشیدی چه تجهیزات و قطعاتی مورد نیاز است.

این قطعات الکتریکی شامل:

باتری

پنل

شارژکنترلر

اینورتر

لامپ

یخچال

کابل

سوکت

پایه نگهدارنده

 

مشخصات فنی قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از پکیج سولار خورشیدی به چه صورت است؟

باید مشخصات فنی این نوع از ژنراتورهای سولار تولید برق که نشان دهنده کیفیت و راندمان این محصولات است بصورت کامل در اختیار خریداران و مشتریان قرار گیرد. در این قسمت از نوشته قصد داریم تا این مشخصات فنی را بصورت کلی مشخص کنیم.

این مشخصات فنی شامل:

باتری: ژل

پنل: پلی کریستال

شارژکنترلر: PWM

اینورتر: شبه سینوسی

لامپ: LED

یخچال: DC

کابل: ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *