چراغ خورشیدی ایستاده به عنوان یک ابزاری تامین کننده روشنایی پرکاربرد، در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت های کیفی و قابلیت های این محصول سبب شده تا از آن جهت جایگزین کردن با لامپ و چراغ های برقی استفاده زیادی شود. قیمت و نرخ فروش جدیدترین چراغ های خورشیدی در بازار نوسانات زیادی دارد که به بررسی فاکتورهای تاثیرگذار در آن می پردازیم.

قیمت چراغ خورشیدی ایستاده

مصارف چراغ خورشیدی ایستاده

مصارف چراغ خورشیدی ایستاده چراغ خورشیدی همانطور که از نامش مشخص است از طریق نور خورشید، انرژی مورد نیاز خود را جهت روشنایی تامین می کند. این نوع چراغ ها از سه جزء کلی یعنی باتری، سلول خورشیدی و لامپ های ال ای دی تشکیل شده اند.
مکانیسم اثر چراغ خورشیدی به این صورت است که بلافاصله پس از غروب آفتا و کم شدن میزان روشنایی، به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند. البته در مدل های جدید با هدف مصارف خانگی، دکمه هایی بر روی آنها نصب شده است تا در صورت عدم نیاز، از روشن شدن آنها جلوگیری شود.
میزان نوردهی و مدت زمان کارکرد انواع چراغ های خورشیدی تحت تاثیر نور دریافتی از خورشید در طول روز متغیر است. به طور میانگین یک چراغ متوسط به حدود 8 تا 10 ساعت قابلیت تامین نور را دارد که در مدل های بزرگتر با باتری قوی، میزان نوردهی افزایش دارد.
یکی از پرکاربردترین این محصولات انواع چراغ خورشیدی ایستاده است که ضمن تامین روشنایی برای زیبا سازی محیط های بیرونی ساختمان های کاربردهای متعددی دارند. برخی از مهمترین مصارف چراغ خورشیدی ایستاده با پایه های کوتاه و بلند عبارتند از:

  • تامین روشنایی پارک ها و محیط های عمومی
  • مناسب برای نصب روی پل های زیر گذر و عابر پیاده
  • تزئین محیط باغ، ویلا و چمن
  • تامین روشنایی حیاط خانه و پارکینگ
  • مناسب برای برخی خیابان های شهری

شرکت تولید چراغ خورشیدی ایستاده

شرکت تولید چراغ خورشیدی ایستاده استفاده از چراغ خورشیدی نه تنها برای مصارف خانگی که جهت تامین روشنایی امکان ورزشی، مراکز تولیدی و صنعتی، باغات، گلخانه ها و زمین های کشاورزی و … قابلیت های کاربردی متعددی دارند. شرکت های تولیدی با در نظر گرفتن این موارد، محصولاتی با طراحی های مختلف متناسب با محیطی که در آن نصب می شوند را عرضه می کنند. به عنوان مثال شکل ظاهری چراغ های ایستاده پارکی به مراتب زیباتر از مدل های مورد استفاده در خیابان یا باغ است. دلیل این امر تاثیرگذاری این محصولات در تامین زیبایی محیط های عمومی و خانگی ضمن تامین نور مورد نیاز است.
تولید چراغ ایستاده تحت تاثیر موارد ذکر شده در بالا با قیمت و نرخ های متفاوتی انجام می گیرد. برای خرید این محصولات توجه به توان و میزان نوردهی اهمیت زیادی دارد. همچنین در برخی موارد قیمت خریدهای عمده نقش مهمی در افزایش سفارش آنها خواهد داشت. اگر قصد سفارش عمده و خرید جدیدترین انواع چراغ ایستاده خورشیدی و دیگر نمونه های سفارشی را دارید، می توانید با نمایندگان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *