قیمت چراغ خورشیدی باغچه ای در اصفهان بسیار ازان و مقرون به صرفه است. این نوع چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده و در تمامی بازارهای شهر های مختلف به ویژه شهر اصفهان توزیع شده است. شهر اصفهان به دلیل تراکم جمعیتی بالا و شرایط آب و هوایی گرم و خشک نسبت به سایر شهرها بیشتر از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی استفاده می کند. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در توان، کیفیت و همچنین قیمت های متفاوت تولید می شوند.

یکی از شرکت ها و برندهای بزرگ تولید انواع چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای برند Solarlight است که بهترین نوع انواع محصولات خورشیدی را در سراسر جهان تولید می کند. همچنین در این بین کشورمان ایران به دلیل قابلیت ها و کارایی های این نوع محصولات خورشیدی بیشترین استفاده را از این نوع چراغ های خورشیدی دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای و همچنین موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی به کار گرفته شده در انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که قبلا اشاره کردیم چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای در طرح های مختلف از مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی متنوع تولید می شوند. نوع تجهیزات خورشیدی استفاده شده در نوع و کیفیت انواع چراغ های خورشیدی بسیار تاثیرگذار است. بطوری که کیفیت و ماندگاری محصولات خورشیدی شدیدا وابسته به کیفیت و ماندگاری تجهیزات خورشیدی دارد. در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار گرفته شده در انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای صحبت کنیم.

  1. از پنل خورشیدی مونوکریستال در ساخت انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای استفاده می شود.
  2. از باتری لیتیومی قلمی در ساخت انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای اشتفاده می شود.
  3. از پایه هایی با بدنه آلومینیوم و یا بدنه پلاستیک در ساخت این نوع محصولات خورشیدی استفاده می شود.
  4. از چزاغ های DC در توان های مختلف در ساخت این نوع محصولات خورشیدی استفاده می شود.

 

معرفی ویژگی های انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

انواع چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای دارای ویژگی ها و مشخصات فنی مخصوص به خود هستند. در این بخش قصد داریم به تعدادی از این ویژگی ها اشاره کنیم.

  1. این نوع چراغ های خورشیدی بسیار سبک هستند.
  2. این نوع چراغ های خورشیدی ضدآب و ضد گرد و غبار هستند.
  3. این نوع محصولات خورشیدی مناسب برای باغ و باغچه هستند.
  4. این نوع محصولات خورشیدی بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *