قیمت چراغ خورشیدی خیابانی نسبت به سایر چراغ های خورشیدی بسیار ارزان و مناسب است. این نوع چراغ های خورشیدی علاوه بر اینکه قابلیت ها و کارایی های بالایی دارند ولی با قیمت ارزان به فروش می رسند. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که در برندهای متفاوت وارد بازارهای تجاری می شوند. یکی از معتبرترین برند انواع چراغ های خورشیدی خیابانی، برند solar light است که در ساخت انواع محصولات خورشیدی از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات خورشیدی استفاده می کنند و علاوه بر این تمامی محصولات خود را با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رساند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ خورشیدی خیابانی و همچنین در مورد انواع این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع چراغ خورشیدی خیابانی

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، در تمامی محصولات روشنایی خورشیدی از تجهیزات خورشیدی باکیفیت استفاده می شود. نوع و کیفیت تجهیزات و مواد اولیه مورد استفاده نه تنها در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است بلکه بر ماندگاری و طول عمر محصول نیز اثرگذار است. در این قسمت قصد داریم تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع چراغ خورشیدی از نوع خیابانی را معرفی کنیم. این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) از نوع پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی از نوع سیلد اسید
  3. چراغ های 12 ولت dc
  4. بدنه آلومینیومی و یا پلاستیکی

لازم به ذکر است که نوع بدنه انواع چراغ های خورشیدی خیابانی بر کیفیت و قیمت نهایی تاثیرگذار است به طوری که چراغ های خورشیدی خیابانی از نوع بدنه آلومینیومی دارای طول عمر و ماندگاری بالاتری هستند ولی قیمت نهایی آن ها کمی بالاتر است. همچنین چراغ های خورشیدی خیابانی با بدنه پلاستیکی طول عمر و ماندگاری پائینی دارند ولی قیمت نهایی آنها نیز پائین تر و ارزان تر است.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی

همانطور که قبلا گفتیم، برند solar light یکی از معتبرترین سازنده های چراغ های خورشیدی خیابانی است که انواع محصولات روشنایی خورشیدی را در طرح ها و مدل های مختلف تولید می کند. در این بخش قصد داریم انواع چراغ های خورشیدی را از نظر استحکام و ماندگاری و همچنین مشخصات فنی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

انواع چراغ های خورشیدی از نظر استحکام و ماندگاری شامل:

  1. چراغ های خورشیدی با بدنه آلومینیومی
  2. چراغ های خورشیدی با بدنه پلاستیکی

انواع چراغ های خورشیدی از نظر فنی شامل:

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی از نوع LED
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی از نوع SMD

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *