قیمت چراغ خورشیدی خیابانی در توان 120 وات بسیار مناسب است. این نوع چراغ های خورشیدی شدت نور بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است که ارتفاع مناسب جهت نصب انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 120 وات بین 4 تا 8 متر است. بالاتر از ارتفاع 8 متر  با پدیده پراکندگی نور مواجه خواهیم شد. با نصب ابن نوع چراغ های خورشیدی در ارتفاع بین 4 تا 6 متر می توانیم مساحتی در حدود 130 تا 140 متر را روشن کنیم. این نوع چراغ های خورشیدی به صورت عمده و فراوان تولید می شوند که همین امر باعث توزیع ارزان تر این نوع محصولات روشنایی خورشیدی خواهد بود. کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع چراغ های خورشیدی است. همچنین می توان گفت برند solar light یکی از بزرگترین و معتبرترین برند در زمینه محصولات روشنایی خورشیدی است که انواع چراغ های خیابانی خورشیدی را با قیمت و کیفیت مناسب تولید می کند. در این بخش قصد داریم در مورد قطعات مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 120 وات و همچنین مشخصات فنی  آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی قطعات خورشیدی مورد استفاده در چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، نوع و کیفیت قطعات مورد استفاده در انواع محصولات روشنایی خورشیدی بر کیفیت و قیمت نهایی محصول بسیار اثرگذار است. گفتنی است که هر چه کیفیت قطعات مورد استفاده بالا باشد، کیفیت نهایی محصول، طول عمر و ماندگاری محصول بالا خواهد بود. در این بخش به معرفی قطعات مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی 120 وات از نوع خیابانی اشاره خواهیم کرد.

  1. پنل های خورشیدی از نوع پلی کریستال در انواع چراغ های خورشیدی 120 وات خیابانی استفاده می شود.
  2. باتری های خورشیدی لیتیومی متناسب با ظرفیت چراغ خورشیدی در این نوع محصولات خورشیدی استفاده می شود.
  3. این نوع چراغ های خورشیدی با بدنه آلومینیومی و یا پلاستیکی ساخته می شوند.
  4. این نوع چراغ های خورشیدی خیابانی جهت روشن و خاموش شدن دارای سنسور فتوسل هستند.

 

معرفی مشخصات فنی چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات

معرفی مشخصات فنی انواع محصولات روشنایی خورشیدی بسیار مهم است و تمامی شرکت های سازنده موظف هستند این مشخصات فنی را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دهند. لازم به ذکر است که خریداران و مشتری ها با توجه به این مشخصات فنی می توانند در مورد محصول اطلاعات کسب کرده و بهترین خرید را داشته باشند. این مشخصات فنی شامل:

  1. باتری مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی 120 وات 15000 میلی آمپر است.
  2. پنل خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی 25 وات است.
  3. مدت زمان شارژ این نوع محصولات روشنایی خورشیدی 5 ساعت در روز است.
  4. در این نوع چراغ های خورشیدی مدت زمان نوردهی 10 تا 12 ساعت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *