قیمت چراغ خورشیدی خیابانی در توان 60 وات بسیار ارزان است. این نوع چراغ های خورشیدی در توان های مختلف از 10 وات تا 120 وات تولید می شوند ولی یکی از پرمصرف ترین انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی، توان 60 وات است که قابلیت ها و کارایی های بسیار زیادی دارند. از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی به دلیل شدت نور بسیار بالایی که دارند در محیط ها و فضاهای مختلفی از جمله روشنایی جاده ها و بزرگراه ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که اغلب انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در ارتفاع 4 تا 6 متری نصب می شوند ولی امکان نصب تا ارتفاع 8 متری را دارند. گفتنی است که چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات قادر هستند مساحتی تقریبا 70 متر مربع را روشن سازند. در این مقاله در مورد انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات و همچنین مزیت های استفاده از این نوع محصولات خورشیدی صحبت خواهد شد.

معرفی انواع چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات

همانطور که قبلا به آن اشاره شده، چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات در مدل ها و کیفیت های مختلف تولید می شوند. که کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع محصولات خورشیدی است. در این بخش قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی 60 وات از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین از لحاط روشنایی صحبت کنیم.

انوع چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات از لحاظ کیفیت و کارایی شامل:

  1. چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات ساخته شده با بدنه پلاستیک
  2. چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات ساخته شده با بدنه آلومینیوم

انواع چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات از لحاظ شدت نور و روشنایی شامل:

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی 60 وات ساخته شده با لامپ های LED
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی 60 وات ساخته شده با لامپ های SMD

گفتنی است که چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 60 وات، ساخته شده با بدنه آلومینیوم بسیار مقاوم بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. بطوری که قیمت تمام شده و نهایی این محصولات خورشیدی نسبت به چراغ های خورشیدی با بدنه پلاستیک کمی بالاتر است.

 

معرفی مزیت انواع چراغ خورشیدی خیابانی 60 وات

انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در هر مدل و توانی که باشند دارای مزیت ها ی فراروانی هستند که توجه به این مزیت ها باعث افزایش خرید این محصولات روشنایی خورشیدی خواهد بود. در این بخش به مهمترین این مزیت ها اشاره می کنیم.

  1. این نوع چراغ های خورشیدی به راحتی قابل حمل هستند.
  2. این نوع محصولات خورشیدی بسیار سبک هستند.
  3. انواع چراغ های خورشیدی ضدآب می باشند.
  4. این نوع چراغ های خورشیدی قیمت بسیار مناسبی دارند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *