قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب در اصفهان به دلیل استقبال فراوان از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی رو به کاهش است. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی قابلیت های فراوانی دارند که همین امر باعث شده تا استفاده از انواع چراغ های خورشیدی در سراسر جهان افزایش یابد. کشور های زیادی در سراسر جهان خواهان استفاده از این نوع محصولات خورشیدی هستند به ویژه کشورهای خاورمیانه که بیشترین میزان تراکم جمعیت و همچنین بیشترین میزان شدت تابش نور خورشیدی را دارند.

به دلیل استقبال زیاد از انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب شرکت های زیادی در تلاش هستند تا این نوع محصولات خورشیدی را تولید کرده و روانه بازارهای تجاری کنند که یکی از این شرکت های بزرگ شرکت solarlight است که بهترین و ماندگارترین انواع چراغ های خورشیدی را در رده قیمت و کیفیت متفاوت تولید می کند. همچنین کشورمان ایران بزرگترین مصرف کننده انواع محصولات خورشیدی است. بنابراین شرکت های زیادی از جمله شرکت souracell در داخل کشور در تلاش هستند تا این نوع محصولات خورشیدی را با قیمت مناسب روانه بازارهای داخلی کنند.

در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و همچنین ویژگی های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

در انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب از چه تجهیزات خورشیدی استفاده می شود؟

لازم به ذکر است که کیفیت و ماندگاری تجهیزات خورشیدی مهمترین عامل در تعیین کیفیت و ماندگاری انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب است. همانطور که قبلا اشاره شد، در داخل کشور شرکت souracell در تلاش است تا بهترین و باکیفت ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی را در بازارهای تجاری به فروش برساند. در این بخش به تعدادی از این تجهیزات خورشیدی اشاره خواهد شد.

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) از نوع مونوکریستال و یا پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی در جریان های مختلف از نوع لیتیومی قلمی
  3. بدنه از نوع آلومینیومی و پلاستیکی
  4. چراغ های DC در توان های مختلف
  5. سنسور حرکتی

مهمترین ویژگی های انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب کدام است؟

معرفی ویژگی و مشخصات انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب بسیار مهم و لازم است. بطوری که انتخاب درست و خرید موفق فقط با اطلاع از این مشخصات فنی و ویژگی ها امکان پذیر است. در این بخش قصد دایرم به تعدادی از این ویژگی ها اشاره کنیم.

مهمترین مشخصات انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب شامل:

  1. سنسور حرکتی
  2. ضدآب بودن
  3. ضد گرد و غبار بودن
  4. قیمت مناسب
  5. سبک وزن بودن
  6. قابلیت جابه جایی و حمل آسان
  7. قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی
  8. ماندگاری و طول عمر بالا
  9. 12 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *