قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب بصورت عمده نسبت به فروش تک بسیار ارزان تر و مناسب تر خواهد بود. کشورهای زیادی از جمله چین انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده تولید کرده و روانه بازارهای تجاری می کنند. وجود تعداد زیادی از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی باعث دسترس پذیری آسان آن ها شده و در نتیجه استقبال از این نوع محصولات خورشیدی افزایش می یابد. افزایش استقبال و خرید انواع چراغ های خورشیدی بر قیمت نهایی این نوع محصولات تاثیرگذار است. همچنین کشورهای زیادی به دلیل قابلیت های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی خواهان استفاده از آن ها  هستند که یکی از این کشورها، ایران است که دارای بیشترین شهرهای کویری با شدت تابش عالی است. گفتنی است که این نوع محصولات خورشیدی بیشتر در شهرهای کرمان، یزد، شیراز، قم و تهران استفاده می شوند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و ویژگی های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

انواع چراغ های خورشیدی در طرح ها و برندهای مختلف ساخته می شوند. همانطور که اشاره شده است، نوع و کیفیت مواد اولیه بکار رفته در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بر عملکرد، طول عمر و قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت. در این بین یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها و برندهای ساخت این نوع محصولا روشنایی خورشیدی برند solar light است که بهترین نوع چراغ های خورشیدی دیوارکوب را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهد. در این بخش قصد داریم انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب را معرفی کنیم.

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای سنسور حرکتی
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب بدون سنسور حرکتی
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب سه سر
  6. چراغ های خورشیدی دیوارکوب طرح انگلیسی
  7. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای LED
  8. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای SMD

 

معرفی مهمترین ویژگی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصری دارند که باعث افزایش فروش انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب شده است. در این بخش به معرفی مهمترین ویژگی های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی می پردازیم.

  1. انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب سبک وزن هستند.
  2. این نوع محصولات خورشیدی به راحتی قابل جابه جایی و نصب هستند.
  3. این نوع چراغ های خورشیدی ضدآب بوده و در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.
  4. قیمت تمام شده نهایی این نوع محصولات خورشیدی بسیار ارزان و مناسب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *