قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری نسبت به سایر چراغ های خورشیدی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. دلایل زیادی بر روی قیمت تمام شده نهایی انواع محصولات خورشیدی تاثیرگذار است. این نوع محصولات خورشیدی در شکل ها و مدل های مختلف توسط بزرگترین سازنده انواع چراغ های خورشیدی، تولید شده و روانه بازارهای تجاری می شوند. همانطور که قبلا گفته شده کشورهای آسیای شرقی به ویژه چین یکی از بزرگترین و معتبرترین سازنده های انواع محصولات روشنایی خورشیدی است. چین این نوع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و سردری را با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. با اینکه در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از مواد اولیه و تجهیزات خوب و عالی استفاده شده ولی قیمت تمام شده نهایی این محصولات بسیار ارزان است و همین امر باعث افزایش خرید چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و سردری شود. در این مقاله قصد داریم در مورد مهمترین دلایل کاهش قیمت انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری و همچنین بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم.

مهمترین دلایل قیمت ارزان انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

همانطور که در قسمت قبل گفتیم برای ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از تجهیزات خورشیدی باکیفیت استفاده می شود. یکی از بزرگترین برندهای انواع چراغ های خورشیدی برند solar light است که بهترین نوع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه چراغ های خورشیدی را روانه بازارهای تجاری می کند. با اینکه کیفیت محصولات روشنایی خورشیدی برند solar light بسیار بالا است ولی عمدتا این نوع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری با قیمت ارزان تولید می شوند. لازم به ذکر است که عوامل زیادی بر قیمت تمام شده نهایی تاثیر گذار است. در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری صحبت کنیم. با ما همراه شوید. این عوامل شامل:

  1. تولید انبوه و عمده
  2. کیفیت تجهیزات خورشیدی و مواد اولیه مورد استفاده
  3. وجود بازارهای رقابتی
  4. استقبال و خرید فراوان انواع محصولات روشنایی خورشیدی

 

معرفی بزرگترین مصرف کننده های انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

همانطور که قبلا به آن اشاره شده علاوه بر اینکه چین بزرگترین تولیدکننده انواع چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های متنوع است، بعضی از کشورها بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی هستند. کشورهای خاورمیانه به دلیل موقعیت جغرافیایی و شدت تابش فراوان بزرگترین مصرف کننده ها هستند. در این بین کشور ایران نیز به دلیل جمعیت زیاد و تابش نور خورشیدی یکی از بزرگترین مصرف کننده ها می باشد . گفتنی است که بعضی از شهرها بیشترین استفاده را از انواع محصولات خورشیدی دارند که شامل:

  1. شهرهای پر جمعیت
  2. شهرهای کویری
  3. شهرهای جنوبی
  4. پایتخت و شهرهای اطراف آن

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *