چراغ خورشیدی فضای بیرون با استفاده از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی مرتبط با سیستم های خورشیدی طراحی و تولید شده است. در واقع می توان به این نکته اشاره کرد که این محصولات جدیدترین نسل انواع لامپ های روشنایی هستند.

گفتنی است که این نوع از لامپ های سولار از نوع فضای بیرون در انواع و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند که جوابگوی نیاز تامین روشنایی محوطه های مختلف می باشد. در اکثر موارد به دلیل این  که پنل خورشیدی این نوع از محصولات به سطح چراغ متصل است، بنابراین نمی توان از آن ها در فضای داخلی استفاده کرد و حتما باید در فضای بیرونی و مقابل نور تابشی آفتاب و به دور از سایه نصب شود.

همچنین می توان گفت که در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که قیمت نهایی این محصولات ارزان شده و با قیمت بسیار پایین تر در بازارهای تجاری داخلی و حتی بین المللی توزیع می شوند.

در این نوشته به مواردی اشاره خواهیم خواهیم کرد که می توانند اطلاعات کامل تری از این محصولات چراغ سولار از نوع خیابانی را در اختیار خوانندگان قرار دهند.

این موارد در قالب دو عنوان زیر معرفی می شوند.

برای ساخت انواع لامپ های سولار به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

ویژگی های چراغ سولار از نوع فضای بیرون کدام موارد است؟

 

برای ساخت انواع لامپ های سولار به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

لازم است یادآور شویم که برای ساخت انواع چراغ های خورشیدی فضای بیرون بایستی حتما از تجهیزات متناسب با لامپ سولار استفاده کنیم. اما در این بخش سوالی به وجود می آید.

این سوال این است که دلیل اهمیت انتخاب دقیق تجهیزات این نوع از محصولات روشنایی چه چیزی می تواند باشد؟

پاسخ این سوال را می توان اینگونه ارائه داد که با دقت در انتخاب تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از محصولات تولید نور و روشنایی می توانیم عملکرد و راندمان آن را افزایش دهیم و همچنین شاهد ارزان تر شدن قیمت نهایی این نوع از محصولات خواهیم بود.

در ادمه به تجهیزات اصلی و اساس سازنده این نوع از چراغ های سولار اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات شامل:

پنل

باتری

لامپ LED

سنسور فتوسل

بدنه ضدآب

سنسور حرکتی

شارژر فلشر

 

 

ویژگی های چراغ سولار از نوع فضای بیرون کدام موارد است؟

انواع چراغ های خورشیدی فضای بیرون زیر مجموعه محصولات لامپ های روشنایی هستند که ویژگی های آن ها زبان زد همگان می باشد. در ادامه به تعدادی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

این ویژگی ها شامل:

مجهز به سنسور حرکتی

منبع نور LED

قابل نصب در فضای بیرون

بدون نیاز به سیم کشی

مجهز به سنسور فتوسل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *