قیمت چراغ خورشیدی معابر در توان های مختلف مخصوصا توان 30 وات بسیار ارزان می باشد. گفتنی است که بزرگترین تولیدکننده های انواع محصولات خورشیدی کشورهای چین و ایران می باشند که این نوع محصولات خورشیدی را در انواع، مدل ها، کیفیت ها و قیمت های متفاوت تولید و عرضه می کنند. همچنین می توان گفت که ایران به دلیل جمعیت زیاد و همچنین شرایط جغرافیایی و متوسط تابش یکی از بزرگترین مصرف کننده های انواع چراغ های خورشیدی خیابانی می باشد. لازم به ذکر است که  پارامترهای زیادی بر روی قیمت انواع چراغ های خورشدی مخصوصا از نوع معابر بسیار تاثیر گذار است. در این بخش به انواع چراغ های خورشیدی معابر و پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع محصولات خورشیدی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه شوید

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی معابر از نظر توان مصرفی

چراغ های خورشیدی معابر از نظر توان مصرفی و کیفیت در انواع مختلف تولید و توزیع می شوند. دو نوع متداول انواع چراغ های خورشیدی از نوع معابر وجود دارد که نسبت به سایر مدل ها پر مصرف تر است که شامل:

  1. چراغ های خورشیدی معابر با بدنه آلومینیومی
  2. چراغ های خورشیدی معابر با بدنه پلاستیکی

همچنین می توان انواع چراغ های خورشیدی معابر را براساس توان مصرفی دسته بندی کرد که شامل:

  1. چراغ های خورشیدی معابر در توان 10 وات
  2. چراغ های خورشیدی معابر در توان 30 وات
  3. چراغ های خورشیدی معابر در توان 60 وات
  4. چراغ های خورشیدی معابر در توان 90 وات
  5. چراغ های خورشیدی معابر در توان 120 وات

یکی از پرمصرف ترین انواع چراغ های خورشیدی نوع 30 وات می باشد که دارای شدت نور بسیار عالی و قوی است. این نوع محصولات خورشیدی می توانند تقریبا مساحتی در حدود 40 متر مربع را به راحتی روشن کنند و مدت زمان نوردهی آن ها تقریبا بین 10 تا 12 ساعت است. گفتنی است انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 30 وات یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین انواع چراغ های خورشیدی هستند.

 

پارامترهای تاثیرگذار در قیمت انواع چراغ های خورشیدی معابر 30 وات

پارامترهای زیادی بر روی قیمت انواع محصولات خورشیدی تاثیر می گذارد. این پارامترهای تعیین کننده کیفیت و قیمت این نوع محصولات هستند. در این بخش به مهمترین و تاثیرگذارترین این نوع پارامترها اشاره خواهیم کرد.

  1. انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 30 وات به صورت انبوه و عمده تولید می شوند و در نتیجه قیمت ارزان تری خواهند داشت.
  2. استقبال از این نوع محصولات خورشیدی بسیار بالا است و همین موضوع سبب کاهش قیمت نهایی خواهد بود.
  3. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از مواد اولیه باکیفیت ولی ارزان استفاده شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *