قیمت چراغ خورشیدی معابر در توان 60 وات بسیار مناسب و ارزان است. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است که باعث می شود ماندگاری و طول عمر آن ها افزایش یابد. کشورهای زیادی از جمله کشور چین تولیدکننده این نوع محصولات روشنایی خورشیدی هستند. این کشور تعداد زیادی از این محصولات را در طرح ها و مدل های مختلف با قیمت ها و کیفیت های متفاوت تولید کرده و روانه بازار می کند. همچنین کشورهای زیادی به دلیل کارایی و عملکرد انواع چراغ های خورشیدی تمایل به استفاده از آن ها دارند به خصوص کشورمان ایران که هم جمعیت بالایی دارد و هم دارای شدت نور و تابش بسیار عالی است. در این بخش در مورد مشخصات فنی انواع چراغ های خورشیدی معابر 60 وات و همچنین موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی صحبت خواهیم کرد.

 

معرفی مشخصات فنی انواع چراغ خورشیدی معابر 60 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، هر محصول خورشیدی مشخصات فنی و ویژگی های منحصری دارد. مشخصات فنی هر محصول خورشیدی به مشتریان نشان می دهد که محصول از نظر کیفیت، ماندگاری و طول عمر به چه صورت است. مشتریان و خریداران می توانند با استفاده از این مشخصات فنی و ویژگی ها بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش قصد داریم به صورت انحصاری در مورد مشخصات فنی انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 60 وات صحبت کنیم.

  1. در ساخت انواع چراغ های خورشیدی 60 وات از پنل خورشیدی 18 وات مونوکریستال استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از باتری 10000 میلی آمپر لیتیومی استفاده می شود.
  3. مدت زمان شارژ انواع چراغ های خورشیدی 60 وات 5 ساعت در روز می باشد.
  4. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت نوردهی دارند.
  5. انواع چراغ های خورشیدی معابر 60 وات در دو نوع بدنه آلومینیومی و بدنه پلاستیکی ارائه می شوند.
  6. این نوع چراغ های خورشیدی دارای مقاوت عایقی IP67 است.
  7. این نوع محصولات خورشیدی داای سنسور حرکتی می باشند.
  8. انواع چراغ های خورشیدی دارای 12 ماه ضمانت هستند.

 

معرفی موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی معابر 60 وات

انواع چراغ های خورشیدی در هر توان و مدلی که باشند به دلیل اینکه پنل خورشیدی، متصل به چراغ است فقط قابلیت نصب در فضای باز را دارد و در محیط های بسته امکان استفاده از این محصولات نمی باشد. در این بخش قصد داریم به موارد مصرفی انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 60 وات بپردازیم. با ما همراه باشید. این نوع محصولات روشنایی مناسب برای موارد زیر می باشند.

  1. خیابان ها، بزرگراه ها و جاده ها
  2. باغ و باغچه
  3. محوطه حیاط
  4. محوطه پارک
  5. سردر ورودی منازل

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *