چراغ خورشیدی پارکی نسبت به قبل با قیمت ارزان تر در بازارهای تجاری داخلی و خارجی توزیع می شود. یک سوال کلی در این قسمت پیش می آید که دلیل اصلی ارزان تر شدن قیمت این نوع از محصولات روشنایی چه چیزی می باشد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که عوامل زیادی بر روی قیمت یک محصول به ویژه انواع لامپ های پارکی از نوع خورشیدی تاثیر گذار است. این عوامل را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

نوع طراحی و ساخت، انتخاب درست تجهیزات خورشیدی، شرکت سازنده، کشور سازنده، قابلیت ها و کارایی های محصول، کیفیت تجهیزات الکتریکی مورد استفاده و همچنین نوع و مدل ساخت این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیرگذار است.

در این نوشته بصورت خلاصه و مفید قصد داریم در مورد هر کدام از عنوان های زیر که ارتباط بارزی با این نوع از لامپ های پارکی خورشیدی دارند صحبت کنیم.

این عنوان ها شامل:

  1. برای ساخت انواع لامپ های روشنایی پارکی به چه تجهیزاتی نیاز است؟
  2. بزرگترین سازندگان انواع لامپ های روشنایی خورشیدی کدام شرکت ها هستند؟

 

برای ساخت انواع لامپ های روشنایی پارکی خورشیدی به چه تجهیزاتی نیاز است؟

سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که آیا برای ساخت انواع چراغ های پارکی خورشیدی در هر مدل و هر توانی می توان از تجهیزات خورشیدی مشابهی استفاده کرد؟

پاسخ این سوال را می توان اینطور بیان کرد که تجهیزات اکتریکی بصورت کلی برای تمامی چراغ های روشنایی مشابه است ولی بصورت جزئی نیز می توان گفت که هر لامپ روشنایی پارکی در هر نوع و هر توانی تجهیزات مخصوص خود را دارند. به عنوان مثال توان تولیدی و شدت توان تجهیزات استفاده شده برای یک لامپ روشنایی 30 واتی متفاوت خواهد بود با لامپ روشنایی 60 واتی.

در این قسمت قصد داریم در مورد تجهیزات الکتریکی مورد نیاز برای ساخت انواع چراغ های روشنایی پارکی بصورت کلی صحبت کنیم.

این تجهیزات شامل:

پنل

باتری

شارژر فلشر

لامپ LED

سیم ضدآب

ریموت کنترل

 

بزرگترین سازندگان انواع چراغ پارکی خورشیدی کدام شرکت ها هستند؟

شرکت های زیادی در سال های اخیر سازنده انواع چراغ های روشنایی از نوع پارکی و خورشیدی هستند. بیشتر این شرکت ها در کشور چین واقع هستند.

در این قسمت قصد داریم به تعدادی از مهمترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه لامپ های روشنایی از نوع پارکی و خورشیدی بپردازیم.

این شرکت های فعال شامل:

Sun solar

Euronet

Plato

Sun light

Ec solar

Sun solar light

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *